Ik heb dit namelijk wel en dat is zo pijnlijk. Na de bevalling van de 2de kreeg ik hechtingen maar die moesten er na 3 dagen echt uit want mijn lijf reageerde daar extreem op.
marleen_usar
Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-24 15:30
Oh daar heb ik nog nooit van gehoord maar de hechtingen moeten nog 5 weken blijven zitten.
Majabeestje
Geplaatst: 12-11-24 16:31
Al is er 1 hechting wat te strak zit dan kan dat zoveel pijn doen.. Kans ook dat het wat gaat ontsteken dan. Niet fijn!
Sterkte vanmiddag!
marleen_usar
Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-24 19:04
2 hechtingen die al opgelost hadden moeten zijn waren aan het irriteren dus die zijn verwijderd. Oh wat een verademing is dat ik kan weer zitten.
2 hechtingen die al opgelost hadden moeten zijn waren aan het irriteren dus die zijn verwijderd. Oh wat een verademing is dat ik kan weer zitten.
Oh wat ontzettend fijn!
Kwal
Geplaatst: 12-11-24 19:40
marleen_usar schreef:
Wat een opluchting!! Ik werk zelf als stomaverpleegkundige, en zie veel ‘verse’ stoma’s met de hechtingen er nog in. Deze hechtingen zijn doorgaans oplosbaar maar in de praktijk geven deze echt regelmatig problemen, zeker als ze te strak zitten. Ik verwijder ze dan ook vaak voor ze opgelost zijn.
Fijn dat de boosdoeners zijn verwijderd! Nu rustig herstellen zonder al te veel pijn hopelijk.
marleen_usar
Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-24 21:43
De pijn was gelijk al voor 80% weg oh dat was zo fijn gewoon niet te geloven.
Dat zal een opluchting zijn geweest. En wat 2 draadjes al niet kunnen veroorzaken.. Bizar
marleen_usar
Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-24 08:57
Ja echt niet normaal ik moest eerst bloedprikken dat was om 3 uur, toen gingen we wat drinken dus ik zocht een stoel achter af. Zo dat ik op mijn manier kon proberen te gaan zitten maar de stoel was veel te hard. Toen een bank opgezocht die zachter was, en daar proberen scheef op te gaan zitten. Toen naar de poli gegaan om kwart over 4 heel langzaam lopend, en daar 3 kwartier gestaan omdat die stoelen veel te hard waren. Toen werd ik binnen geroepen en ze zij neem plaats, mijn ogen werden nat en ik gaf aan dat dat echt niet ging lukken. Toen ze aan de draden trok heb ik echt van me laten horen, maar gelijk daar na was er zo’n opluchting. Ik was misselijk van de pijn en dat trok langzaam weg. Ik kon ook weer redelijk normaal lopen.