Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Diddykong schreef:Op zich is het misschien niet eens heel raar. Je had een verkeerde stand in je rug en je bent dat al jaren aan het compenseren. Daardoor zijn bepaalde spieren ook verkeerd ontwikkeld. Nu komt er een arts die de balans gaat veranderen en je hele lijf moet zich daar weer aan leren aanpassen. Als de reactie zich vooral in de spieren uit, dan kun je overwegen om door te gaan. Je weet namelijk ook niet of je dit compenseren nog lang gaat volhouden. Je bent (denk ik) nog geen 60. Dus ooit komt er ook artrose van, en kun je op termijn ook veel slechter worden dan nu.
Ik zou inderdaad terug gaan naar de OMA en daar kijken hoe nu verder. Bij mij helpt dry needling heel fijn ook om pijnlijke spieren te helpen ontspannen.
Cowgirl schreef:Diddykong schreef:Op zich is het misschien niet eens heel raar. Je had een verkeerde stand in je rug en je bent dat al jaren aan het compenseren. Daardoor zijn bepaalde spieren ook verkeerd ontwikkeld. Nu komt er een arts die de balans gaat veranderen en je hele lijf moet zich daar weer aan leren aanpassen. Als de reactie zich vooral in de spieren uit, dan kun je overwegen om door te gaan. Je weet namelijk ook niet of je dit compenseren nog lang gaat volhouden. Je bent (denk ik) nog geen 60. Dus ooit komt er ook artrose van, en kun je op termijn ook veel slechter worden dan nu.
Ik zou inderdaad terug gaan naar de OMA en daar kijken hoe nu verder. Bij mij helpt dry needling heel fijn ook om pijnlijke spieren te helpen ontspannen.
Dat is het ook niet en ik had ook wel verwacht dat ik reactie zou krijgen maar dat het zo erg zou zijn had ik niet verwacht.
Dan was ik er niet aan begonnen . Ik heb echt de hele boel bij elkaar gevloekt en ben heel boos geweest.
Waarom moest ik zonodig weer aan mijn lijf laten trekken terwijl het eigenlijk best goed ging en ik alles, behalve paardrijden, gewoon doe.
Ik laat volgende week nog wel even wat horen hoe het gegaan is. Ik zie er nu al tegen op maar ik heb geen keus nu, zo kan het niet verder
Cowgirl schreef:Kleine update,
Vrijdag eind van de dag leek ik toch wat verbetering te voelen en sinds vandaag ben ik van de tramadol af en neem ik paracetamol.
Vandaag had ik eindelijk weer een beetje het gevoel terug de oude te worden. Nog wel erg stijve onderrug.
Morgen weer terug naar de orthomanuele arts.
Ben benieuwd wat hij zegt , of hij nog wat wil/kan doen en vooral....wil ik zelf nog verder.
Ik zit nog thuis maar hoop dinsdag weer te gaan werken maar dat valt of staat met wat er morgen gebeurd.
Gelukkig krijg ik alle tijd op mijn werk
Hannanas schreef:Fijn dat je terug geweest bent! Nu even volhouden. Terug blijven gaan naar de Orthomanueel , lief zijn, eventueel een massage boeken (of meerdere) om de kramp van je lijf als reactie wat te verzachten. Veel rust en warmte. Het komt echt goed. De Orthomanueel arts klinkt erg kundig. En als 25 november volgende afspraak na het weekend te ver weg lijkt zou ik bellen of je weer eerder kunt.
Gebruik je al hoge dosering magnesium nu? Heb je infrarood? Kun je naar een sauna? Massage zoals ik al tipte etc. Helpt liggen? Het is echt even door een zure appel heen nu.
Kriel schreef:Tipje: kijk eens op deze site https://www.ikhebpijn.nl
Fantastische arts en zeer kundig, en voor jou te bereizen gok ik.
Cowgirl schreef:Kinke schreef:wat misschien ook nog kan helpen, een keertje gaan floaten. Misschien zit er zoiets in de buurt?
Ja is zo' magnesiumbad. Hadden we al naar gekeken en zaten voor de komende 8 weken vol.
senna21 schreef:Wat enorm balen voor jou. Er bestaat natuurlijk altijd een kans dat een behandeling niet aanslaat, maar dit brengt je verder van huis.
Zou het niet verstandig zijn om eerst met medicijnen, spierontspanner, je lijf wat rust te geven? Wellicht te overleggen met de masseur en/of arts.
Sterkte.