Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fjordjes schreef:Ik heb de deken (van de action) maar vind hem veel te warm.
Rennie89 schreef:Ik ben een koukleum dus voor mij heerlijk, vind het niet te heet persoonlijk, extra deken is niet nodig. Maar snap dat het een kwestie van smaak is. Het is zo zacht
Tink89 schreef:Heb je er dan een hoes ofzo omheen? Anders vind ik dat toch niet zo fris... het is niet alsof je die dingen kunt wassen. Daarom zou ik deze niet kopen en kies ik voor een 8 kg deken van Ikea met een dekbedovertrek erom.
_Karlijn schreef:Tink89 schreef:Heb je er dan een hoes ofzo omheen? Anders vind ik dat toch niet zo fris... het is niet alsof je die dingen kunt wassen. Daarom zou ik deze niet kopen en kies ik voor een 8 kg deken van Ikea met een dekbedovertrek erom.
Mijn verzwaringsdeken (die al jaren stof ligt te vangen onder m'n bed), was 140x200, daar zijn uiteraard hoezen voor. Deze is zo te zie 150x200 maar even een rondje Google leert me dat daar ook hoezen voor zijn. Maar dan ben je het zachte-stof effect natuurlijk wel kwijt.
Plus ik denk dat m'n hart ermee kapt als ik een deken van 9 kg in een dekbedovertrek probeer te krijgendat lukt me nu al nauwelijks met mijn 200x200 zomerdeken *minstens half uur aan de beademing
*
Tink89 schreef:_Karlijn schreef:
Mijn verzwaringsdeken (die al jaren stof ligt te vangen onder m'n bed), was 140x200, daar zijn uiteraard hoezen voor. Deze is zo te zie 150x200 maar even een rondje Google leert me dat daar ook hoezen voor zijn. Maar dan ben je het zachte-stof effect natuurlijk wel kwijt.
Plus ik denk dat m'n hart ermee kapt als ik een deken van 9 kg in een dekbedovertrek probeer te krijgendat lukt me nu al nauwelijks met mijn 200x200 zomerdeken *minstens half uur aan de beademing
*
Je kunt ook een los laken ertussen leggen.