Osteosynthese materiaal verwijderen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

superpony

Re: Osteosynthese materiaal verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-24 02:05

Ik weet niet waar je vandaan komt en waar je loopt? Ik ben die laatste keer naar Bergman in Naarden geweest en daar wel echt goed geholpen. Ging ook allemaal wat sneller dan via het ziekenhuis.

sh4e

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-24 10:54

superpony schreef:
Ik weet niet waar je vandaan komt en waar je loopt? Ik ben die laatste keer naar Bergman in Naarden geweest en daar wel echt goed geholpen. Ging ook allemaal wat sneller dan via het ziekenhuis.

Nee daar zit ik niet in de buurt..
Heb volgende week telefonisch consult z en dan zal er wel een afspraak volgen.
Ik loop er al 5 jaar mee, dus ach, die paar weken/ maanden maakt niet uit..
Vind het ook wel een hele stap, dus heb nog even tijd er aan te wennen!

CanCanAld

Re: Osteosynthese materiaal verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-24 10:34

Ik speel ook met de gedachten om het te laten verwijderen uit mijn sleutelbeen. Heb sinds iets meer dan een jaar een plaat van ongeveer 12cm en 9 schroeven. Heb er weleens last van en gezien ik slank ben, zie je de plaat erg goed zitten, er steekt zelfs een punt door mijn huid heen wat veel reacties van mijn omgeving oproept. Gezien de locatie zal ik wel onder algehele narcose moeten en dat is iets wat me enorm tegenhoudt. Ik word extreem ziek van de narcose.

sh4e

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-24 12:36

CanCanAld schreef:
Ik speel ook met de gedachten om het te laten verwijderen uit mijn sleutelbeen. Heb sinds iets meer dan een jaar een plaat van ongeveer 12cm en 9 schroeven. Heb er weleens last van en gezien ik slank ben, zie je de plaat erg goed zitten, er steekt zelfs een punt door mijn huid heen wat veel reacties van mijn omgeving oproept. Gezien de locatie zal ik wel onder algehele narcose moeten en dat is iets wat me enorm tegenhoudt. Ik word extreem ziek van de narcose.

Ik vind het ook een hele beslissing! Gelukkig ben ik niet ziek geweest van de narcose, wel heel erg suf van de medicatie.
Misschien als je het aan geeft dat ze andere middelen kunnen gebruiken? Of van tevoren al iets geven tegen misselijkheid?
Bespreken kan altijd, en wie weet is daar wel wat aan te doen?

CanCanAld

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-24 13:44

sh4e schreef:
CanCanAld schreef:

Ik vind het ook een hele beslissing! Gelukkig ben ik niet ziek geweest van de narcose, wel heel erg suf van de medicatie.
Misschien als je het aan geeft dat ze andere middelen kunnen gebruiken? Of van tevoren al iets geven tegen misselijkheid?
Bespreken kan altijd, en wie weet is daar wel wat aan te doen?

Dat scheelt idd wel veel! Ik heb destijds al aangegeven dat ik extreem ziek wordt, daar hadden ze al rekening mee gehouden. De verpleegster heeft me heel veel medicatie tegen de misselijkheid gegeven maar dit hielp helaas niet. Ze gaf ook aan dat ze dit nog nooit zo erg had meegemaakt bij patiënten. Maar ik ga wel informeren bij het ziekenhuis of het nu wel mogelijk is om het te verwijderen en wat ze voor me kunnen betekenen. Bij mij hebben ze destijds een zenuw geraakt waardoor heel mijn schouder een doof gevoel heeft.

sh4e

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-24 21:00

Balen zeg!
Maar inderdaad, informeren kan altijd! Niet geschoten is altijd mis!
Dat dove gevoel herken ik, heb ik ook in mn knie en deel van de voet.