Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
superpony schreef:Ik weet niet waar je vandaan komt en waar je loopt? Ik ben die laatste keer naar Bergman in Naarden geweest en daar wel echt goed geholpen. Ging ook allemaal wat sneller dan via het ziekenhuis.
CanCanAld schreef:Ik speel ook met de gedachten om het te laten verwijderen uit mijn sleutelbeen. Heb sinds iets meer dan een jaar een plaat van ongeveer 12cm en 9 schroeven. Heb er weleens last van en gezien ik slank ben, zie je de plaat erg goed zitten, er steekt zelfs een punt door mijn huid heen wat veel reacties van mijn omgeving oproept. Gezien de locatie zal ik wel onder algehele narcose moeten en dat is iets wat me enorm tegenhoudt. Ik word extreem ziek van de narcose.
sh4e schreef:CanCanAld schreef:Ik speel ook met de gedachten om het te laten verwijderen uit mijn sleutelbeen. Heb sinds iets meer dan een jaar een plaat van ongeveer 12cm en 9 schroeven. Heb er weleens last van en gezien ik slank ben, zie je de plaat erg goed zitten, er steekt zelfs een punt door mijn huid heen wat veel reacties van mijn omgeving oproept. Gezien de locatie zal ik wel onder algehele narcose moeten en dat is iets wat me enorm tegenhoudt. Ik word extreem ziek van de narcose.
Ik vind het ook een hele beslissing! Gelukkig ben ik niet ziek geweest van de narcose, wel heel erg suf van de medicatie.
Misschien als je het aan geeft dat ze andere middelen kunnen gebruiken? Of van tevoren al iets geven tegen misselijkheid?
Bespreken kan altijd, en wie weet is daar wel wat aan te doen?