Ik wens je heel, heel erg veel sterkte en mijn inbox staat altijd open voor je als je je hart moet luchten.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pikeur schreef:Wat bizar zeg. Dan denk je bij de personen te horen die nog geopereerd kunnen worden en dan loopt het alsnog zo af. Is het al lang geleden? Ik ben zo bang dat ik me vanaf nu altijd zo moet voelen. We gingen zo vaak uit en leuke dingen doen en al die plekken zijn straks niet meer compleet zonder haar. We hopen volgende week nog een keer een nachtje naar een hotel te kunnen maar zoals ik al veel heb gelezen kan het met deze vorm zo vreselijk snel gaan.
ziezoziezo22 schreef:Mijn moeder kreeg op 62 jarige leeftijd de diagnose alvleesklierkanker met uitzaaiingen lever.
Ook zij heeft een jaar lang rugpijn gehad.
Het zat in een groot bloedvat vergroeid dus kon ook niet geopereerd.
Na de diagnose heeft ze nog 9 maand geleefd, ze is wel naar Duitsland geweest voor dendritsche cel therapie dit word inmiddels ook in nl toegepast https://www.supportcasper.nl
Bij haar sloeg het wel aan de tumor kromp .
Helaas kreeg ze een bloeding en stierf ze onverwachts,
Het stukje dat je bang bent dat je niet meer gelukkig word .
Het verdriet slijt, ik denk wel aan haar maar niet meer met verdriet en ook niet dagelijks. ik was toen 39 weken zwanger toen ze overleed. 2 weken later beviel ik , in het begin veel moeite gehad dat ze onze dochter net niet gezien heeft .
Maar ook dat kreeg een plekje.
Geniet nu nog samen , spreek uit wat je nog zeggen wilt.
Sterkte samen