Kado voor net bevallen vriendin.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

linoleum

Re: Kado voor net bevallen vriendin.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-24 11:04

Ik geef altijd een thuisbezorgd bon, het gaat vaak zat voorkomen dat koken erbij inschiet de eerste weken. Dan is dat heel welkom!

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-24 11:17

Thermosbeker is hier inderdaad ook een lifesaver! Ik heb een van Vatten en ben er super content mee

https://www.bol.com/nl/nl/p/vatten-prem ... JfEALw_wcB

De gewone thermosflessen daarvan zijn ook een aanrader! Voor mama maar ook om warm water mee te nemen om voedingen klaar te maken

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-24 11:20

Als ze sushi lekker vindt, sushi. :')
Of zon thuisbezorgd bon (lees ik nu bij een andere reactie), kan ze het zelf uitkiezen, super slim!

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-24 11:40

Wat een goede reacties allemaal, heel leuk hoor! Ik durf qua eten niet iets mee te nemen omdat ze zwangerschapsdiabetes had en ook nog wat allergieën, dus ik weet dan niet zo goed wat ze wel of niet mag eten. Bad hebben ze niet maar dat is dan ook geen goede optie.
Ik denk dat het een thuisbezorgdbon wordt, dan kunnen ze op hun eigen moment uitzoeken wat ze willen eten. Goed idee!

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-24 11:46

Daar had ik echt heel blij van geworden (en nog steeds trouwens)!
Kan me bijna niet voorstellen dat ze dat niet leuk vind
(tenzij ze echt een strikt vegetarisch enkel zeer gezond voedsel persoon is, dan is het misschien wat minder geschikt)

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-24 11:57

Earth schreef:
Wat een goede reacties allemaal, heel leuk hoor! Ik durf qua eten niet iets mee te nemen omdat ze zwangerschapsdiabetes had en ook nog wat allergieën, dus ik weet dan niet zo goed wat ze wel of niet mag eten. Bad hebben ze niet maar dat is dan ook geen goede optie.
Ik denk dat het een thuisbezorgdbon wordt, dan kunnen ze op hun eigen moment uitzoeken wat ze willen eten. Goed idee!

Ik ben 5 maanden terug bevallen en dit was een top kado!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-24 23:13

Wij hebben mijn schoonzusje een postnatale massage cadeau gegeven!
Daar was ze echt verschrikkelijk blij mee want ze concentreren zich dan op de spieren die je tijdens de bevalling hebt gebruikt.
Het was ook echt een cadeau alleen voor haar (want de baby krijgt sowieso al genoeg cadeaus natuurlijk).
https://zwangerschap-massage.nl/na-de-b ... e-massage/

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-24 11:35

Gisteren hebben we de bon gegeven. Ik houd er niet van om enkel een bon te geven dus ik had er even een pakketje van gemaakt. Met een mooie theemok, lekkere thee, chocolade en een gezichtsmaskertje. Alles in een leuk mandje met de bon erbij. Ze waren er heel blij mee :D