Polarize schreef:Er zijn wel glutenvrije wraps, maar die bijna 4 euro voor 2 wraps tikt al snel aanmisschien heb je wel iets aan die spring rolls? Dat is met rijstvellen, dus als het goed is glutenvrij
Ik klink nu ook helemaal niet moeilijk, maar dat is denk ik ook omdat ik ondertussen precies weet wat ik wel en niet lust, en daardoor ook meer durf qua eten? Ik heb echt wel jaren gehad dat het elke dag wit brood, kipnuggets, aardappelpuree en instant noodles was.
Op het moment is mijn vaste ontbijt droge toastjes. Tja. Mijn lunch is dan wel weer goed denk ik maar
Ja, die glutenvrije zijn ook nog eens echt niet vergelijkbaar met ‘gewone’ (wn ook een stuk minder lekker). Ik wil gaan kijken of ik ze zelf kan maken, doen we ook met pitabroodjes nu. Die zijn echt veel lekkerder als je ze zelf maakt, misschien wraps ook wel.
Nog een andere suggestie, werkte bij mij ook goed: ik at graag yoghurt of kwark, dan eiwitpoeder (ik lust alleen de vanille en aardbei, maar er zijn veeeeel smaken) en dan deed ik er vaak nog fruit of iets anders doorheen. Veel eiwitten = lang vol, hoeft niet opgewarmd (liever niet) en als je goed roert en een klein beetje water erbij doet heb je gewoon een yoghurtstructuur met daarin wat je zelf fijn vindt. Kan je ook veel mee afwisselen (andere smaak poeder,fruit erin, cornflakes erin, niks erin)