Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
office schreef:nevica schreef:Ja want een kort kapsel doet het hem. Je hebt duidelijk geen idee van dit probleem.
Ja want er is niks aan te doen .Je wil al helemaal niet oververhit raken.Beter even met de huisarts een afspraak maken anders.Misschien is het een hormonen ding.
Artimes schreef:Je hebt van odorex een depper, die gebruik ik wel eens op mijn gezicht, niet rondom mijn ogen maar voorhoofd wangen en hals (ook achter in mijn n ek) en dat helpt echt. Wel in laten trekken, als het helemaal ingetrokken is gebruik ik ook nog gewoon foundation ed
batje schreef:Ja, luchtige dagcrème maakt een enorm verschil! Ik heb van Paula’s Choice (met factor 50, heb je dat ook meteen gehad) en van dezelfde lijn zweet ik echt vreselijk bij de versie voor droge huid en echt amper bij de lichte. Omdat ik wel een droge huid heb smeer ik dan ‘s nachts lekker dikke crème.
Nyaleti schreef:De lotion zodat je goed zelf kan doseren hoeveel er uit komt.
Depper is vrij breed en kwam bij mij soms ineens kei veel uit
Tieneke schreef:TS, helpt het ook tegen zweten onder je haar? Of werkt het heel plaatselijk?
Ik heb nu ook een koelpet gekocht. Moet je water op doen en de pet blijft dan tot 8u koel. Morgen eens testen. Nadeel is dan dat je haar ook wel vochtig wordt natuurlijk...
Naomi_Jortje schreef:https://polarwise.com/collections/all/#Face
Ik gebruik de roller voor m'n oksels (al een aantal jaar en werkt top). Ze hebben ook producten speciaal voor je gezicht.