BeFunny schreef:Wat voor operatie heb je gehad dan Germie? En heb je fysio gehad?
Geen operatie gelukkig, maar ben aangevallen door een hond iets meer dan 2 jaar geleden en op meerdere plekken gebeten. Voor de wonden geen fysio gehad(was ook niet nodig, zou niet weten wat een fysio hier mee kan, de wonden zijn alleen wel gereinigd door een arts omdat ze niet dicht wilden omdat er feitelijk fout op fout gemaakt is zoals de wonden hechten nadat het gebeurd was), maar wel wegens de bijwerkingen van de antibiotica helaas (peesontstekingen, daar dus wel fysio voor).
Op advies van de rechtsbijstand heb ik diverse littekencremes geprobeerd. Maar heeft niets geholpen. Het traject loopt nog steeds wegens dus nog die problemen met de pees, maar ook om te kijken of die littekens nog minder opzichtig zouden worden wat helaas niet gebeurd is.
Dus ik heb diverse cremes geprobeerd, maar helaas, bij mij hielp het niets. Ook heb ik siliconenzalf van babscacare of zoiets geprobeerd (heel erg duur en was het ook niet en voelde nog smerig aan ook).