Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gianti schreef:Iedereen bedankt voor de reacties!! Ik ga mij ook eens inlezen op de andere merken. Ik heb al jaren een slotjesbeugel gehad. Maar ben niet helemaal blij met het resultaat. Heb nog steeds een kruisbeet rechts.
Dit is 'precies' waar ik op doel/ mijn angst. Ik heb inmiddels mijn 3D simulatie binnen gehad van dr Smile (voor wie interesse heeft wil ik best wel link dealen via pb). Maar merk dat ik gewoon echt een leek ben. Het ziet er mooi uit en vind eindresultaat mooi, maar of er ook nog andere aanpassingen nodig zijn weet ik niet.
Het zou voor mij op 8 maanden traject neerkomen a 3500€ (waar nog 400€ vanaf gaat omdat ik student ben)
Lithya schreef:Gianti schreef:Iedereen bedankt voor de reacties!! Ik ga mij ook eens inlezen op de andere merken. Ik heb al jaren een slotjesbeugel gehad. Maar ben niet helemaal blij met het resultaat. Heb nog steeds een kruisbeet rechts.
Dit is 'precies' waar ik op doel/ mijn angst. Ik heb inmiddels mijn 3D simulatie binnen gehad van dr Smile (voor wie interesse heeft wil ik best wel link dealen via pb). Maar merk dat ik gewoon echt een leek ben. Het ziet er mooi uit en vind eindresultaat mooi, maar of er ook nog andere aanpassingen nodig zijn weet ik niet.
Het zou voor mij op 8 maanden traject neerkomen a 3500€ (waar nog 400€ vanaf gaat omdat ik student ben)
Heb je de optie om onderkaak en bovenkaak afzonderlijk van elkaar te bekijken? Neem aan dat dit bij Invisalign is? Zit in deze prijs ook al de nacht beugel voor na de behandeling berekend? Vind dit echt erg veel geld voor 8 maanden.
Gianti schreef:Goof schreef:Ik moet zeggen dat ik goedkoper uit kom; zo'n 3000 euro voor 10 maanden. Boven en onder.
Ooh wow! Is dit incl retainer?
Goof schreef:Heb jij er elastiekjes bij? Hoe werkt dat dan?
Ik zit nu aan mijn laatste setje, de laatste afspraak bij de tandarts is over 2,5 week, dus als ik dan tevreden ben, ben ik klaar!
Goof schreef:Ok, maar hoe combineer je je elastiekjes dan met je beugel? Want die valt toch volledig over je gebit heen?
Rox87 schreef:Hier Invisalign gehad. Heel blij mee.
Bij mij alleen bovengebit. Boventanden waren wat verschoven na mijn beugel als tiener. Ondertanden stonden nog netjes.
Heb iets van 1350 euro betaald voor de bitjes en dan voor de consulten, nachtbeugel en spalk nog los betaald aan de tandarts. Zou het zo weer doen.
Ik kan me wel voorstellen dat ortho’s niet zo happig zijn op dit soort technieken. Invisalign heb ik bij de tandarts gedaan. Anders had ik voor een slotjesbeugel naar de ortho gemoeten. Denk dat ze best klanten minder hebben hierdoor.