Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nyaleti schreef:Of anders bij hem thuis kijken toch? Al is het met een paar man. Vind je zoontje misschien niet zo leuk maar je schoonvader zal het niet meer vergeten.
Zorry schreef:.Kan je aangeven van waar naar waar de rit moet.
Ik werk in de taxi branch wel regio Rotterdam, maar wij werken samen met zcn die het ziekenvervoer in Nederland regelt, ik kan is informeren welke vervoerders er in de regio bij jou zijn en dan kijken of er iets te regelen valt maar dan met betaling.
Jillz1 schreef:Petpa schreef:Misschien een gekke vraag...
Maar kan je schoonvader niet in een personenauto vervoerd worden en dan een inklapbare rolstoel in de koffer?
Nee helaas niet, hij mist een been nu en is al weken niet meer uit rolstoel geweest, heeft de kracht niet om mee te werken. Is man van 100 kg
Themba schreef:Bij de revalidatie een plank meenemen en een glijzeil. Als je auto hebt met ong dezelfde hoogte kan je hem zo overtrekken in de auto en er weer uit. Ookal weegt die 100kg. Deed het regelmatig op mijn vorige werk zo van bed naar stoel of andersom.
Jillz1 schreef:Themba schreef:Bij de revalidatie een plank meenemen en een glijzeil. Als je auto hebt met ong dezelfde hoogte kan je hem zo overtrekken in de auto en er weer uit. Ookal weegt die 100kg. Deed het regelmatig op mijn vorige werk zo van bed naar stoel of andersom.
UK heb dat ook voorgesteld. Maar mijn man denkt dat hij geen kracht daarvoor heeft.
Maar mochten we niks vinden kunnen we altijd nig proberen.
Ik denk dat de stoel wel lager is dan instap auto
Jillz1 schreef:UK heb dat ook voorgesteld. Maar mijn man denkt dat hij geen kracht daarvoor heeft.
Maar mochten we niks vinden kunnen we altijd nig proberen.
Ik denk dat de stoel wel lager is dan instap auto