Het leven komt ten einde..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

joey2010

Re: Het leven komt ten einde..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 15:30

Jeetje wat heftig..
Ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen.

Ik wil je veel sterkte toewensen.

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 15:31

Phoh wat zwaar!

"Pas bedacht ik me, misschien heeft mijn onderbewust zijn, altijd geweten dat mijn leven te kort zou zijn. En heb ik daarom altijd zo kunnen genieten, van de mooie kleine dingen in het leven."

Deze raakt me zo.

Ik heb precies deze dingen. Ik geniet van de kleine dingen en ben zielsgelukkig. 33 jaar ben ik en als ik jouw verhaal lees is dat zo hard.

Woorden schieten te kort en er valt alleen maar te zeggen dat ik hoop dat je nog geniet en het volste uit alles zal halen. Ik kan je alleen een virtuele knuffel geven en hopen dat deze weg zo gemoedelijk mogelijk zal gaan.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 15:32

Wat een vreselijk nieuws heb jij te verwerken gekregen :(:)

Ik wens je nog heel veel geniet momenten toe totdat het zover is :(:)

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 15:35

Wat komt deze binnen zeg, wat een hoop emoties tegelijk zo in je verhaal.
Sterkte met het nieuws en je draai erin vinden voor zolang en ver als kan. En wens je veel liefdevolle en mooie momenten toe !

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 15:40

Wat zeg je tegen iemand die dood gaat?
Ik vind dat echt heel ongemakkelijk, want je wil niet iets zeggen wat bij de ander hard of zelfs onrealistisch overkomt.
Dingen als blijf vechten vind ik persoonlijk echt niet oke, want die gene verliest at the end toch...

TS kanker is gewoon echt een sh#tzooi... ik wens je alle kracht toe komende tijd en ik hoop dat de tijd die je nog rest een hele mooie tijd mag zijn, met veel liefde, veel momenten van lachen en intens genieten!

jennyk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 15:45

Pff wat een rot nieuws he jij gekregen! Veel sterkte!

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 15:49

Ik heb je andere topic ook gelezen. Maar jemig ik ben net zo oud als jij en wat heb je al moeten doormaken.

Ontzettend heftig , en tegelijkertijd lijkt je er zo sterk in te staan alsnog.
Wil jou en die je liefhebben veel sterkte wensen en hoop dat je nog heel wat mooie momenten kan meemaken.

NelvR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 15:50

Wat een ellendig bericht :(
Heb er bijna geen woorden voor, alleen de hoop voor jou en de mensen om je heen, dat jullie mooie herinneringen kunnen maken en dat het afscheid zo fijn mogelijk gaat.
Ineens zijn al die "gewone" dingen, waar we ons druk om maken, totaal onbelangrijk, hè.
Voor jullie staat de wereld stil.
Ik wens jou en je dierbaren heel veel liefde en kracht.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 15:56

Het lijkt me zo bizar onrealistisch....
Heel veel sterkte TS, ik hoop dat jij en je naasten nog veel mooie bijzondere herinneringen mogen maken.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 16:00

Ik heb net je toppic doorgelezen en ben er stil van. Wat ben jij ongelofelijk sterk geweest en wat heb jij veel pech gehad. Ik ken jou verder niet. Ik ben jou toppic niet eerder tegen gekomen maar wil jou wel heel veel kracht en sterkte toewensen :(:) Ik zou willen dat er een manier was om iets te kunnen doen :knuffel:

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 16:09

Wat een verschrikkelijk bericht. Hebben ze een indicatie gegeven van de verwachting? Ik hoop dat je zonder pijn nog een mooie tijd hebt met je naasten. En dat je nog leuke dingen kan doen die je graag zou willen doen. Voor je ouders zal het inderdaad ook een bizarre realisatie zijn. Heb je zelf kinderen? Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe. Dikke knuffel.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 16:10

Ik weet niet goed wat ik moet zeggen...33 jaar is gewoon nog veel te jong. Ik vind het leven zo oneerlijk verdeeld. Het lijkt me vreselijk voor jou om te leven met deze wetenschap. Niet weten is misschien nog veel beter. Ik wil je ook heel veel kracht en sterkte wensen en ik hoop dat je nog een lange tijd terwijl je je oke genoeg blijft voelen onder ons mag zijn. :knuffel:

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 16:13

Heel veel sterkte met het verwerken van dit afschuwelijke nieuws voor zover überhaupt mogelijk.
Ik hoop dat je nog veel dingen dingen die je graag wil doen ook kunt doen en zo lang mogelijk kunt geniten van de tijd die je nog te gaan hebt. Heel veel liefs, woorden schieten helaas per defintie te kort hier.

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 16:19

Potverdikkie!!! at een ongelofelijk oliebol...

Ik heb het geluk om wel genezen te zijn van kanker. Het is alweer 22 jaar geleden voor mij, ik was toen 30 jaar oud en ook mijn wereld stortte in.
Ik heb 50% kans dat het ooit terugkomt en denk vanaf die tijd ook zó anders over het leven.
Het is exact wat je zegt lieve TS:
Geniet van elke dag !!!! Doe vooral alles wat je leuk vindt en maak je niet druk om nutteloze dingen.
ik doe dat vanaf 2002 iedere dag!!! En ook al ben ik nu "gezond" ik blijf dat doen!
Ik heb spaargeld om iets te laten repareren, maar spaar geen mega banksaldo op want voor je het weet ben je er niet meer.

Lieve TS: hou je taai, denk na over euthanasie zodat je geen lijdensweg krijgt (mocht je dat willen en kunnen vanuit bv geloofsovertuiging) , denk na over je uitvaart, regel wat geregeld moet worden en ga vooral van alles genieten met alle dierbare mensen en dieren om je heen !!!!
Hou je taai!!!!

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 16:20

Ik ken je andere topic niet maar phoe, ik ben even van mijn melk. Hoe oneerlijk kan het leven zijn!
En je ouders inderdaad, ocharme. Ouders horen hun kinderen niet te verliezen. Ik kan me ook voorstellen dat je je afvraagt waarom mensen zich zo druk kunnen maken om … niets.
33 jaar, meid toch …. Wat kan ik je wensen? Dat je pijnvrij kan blijven en op een serene manier afscheid kan nemen, dat je nog veel liefde van je dierbaren mag voelen. Sterkte :knuffel:

kerstkransje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 16:28

Oh wat vreselijk moeilijk en verdrietig.
Veel sterkte voor jou en allen om je heen die je lief zijn!

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 16:31

Heb het onlangs van heel dichtbij mee gemaakt.
Mijn zus is 10 dagen na haar diagnose overleden. Ze dachten dat ze nog wel een half jaar of langer had. Ze had nog zoveel plannen, wilde graag terug naar NL komen om afscheid te nemen van iedereen, wilde die tijd graag bij ons logeren. Het is haar en ons eigenlijk ook niet meer gegund. Snap een klein beetje hoe je je voelt :(:)

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 16:34

Als het ons al ondersteboven brengt, hoe moet het dan wel niet voor jou en je familie en vrienden zijn....

Ik hoop dat je nog heel lang mag genieten hier van de mooie kleine dingen. :knuffel:

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 16:41

Jemig wat een pech heb jij...
Onbeschrijfelijk. Dat genieten zit hem vooral in de dingen die jij beschrijft. De kleine dingen zoals een merel die tijdens avond of ochtend schemer een mooi liedje zingt. Het geluid van spelende kindjes iets verderop..
Heerlijk ontspannen op de bank zitten voor een leuk program of mooie film op tv..
Samen zijn met je naasten, je vriendinnen...
Je hoeft er geen grote moeite voor te doen als in bucketlist gedoe met verre reizen.
Juist ouders, partner evt broer..zus..
Dat kleinste kringetje om je heen zijn nu het belangrijkste in je leven.
De mensen die het meest van jou houden.
Ik hoop dat je nog een fijne tijd hebt met elkaar.
Heel veel sterkte gewenst :(:)

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 16:45

Het leven kan soms echt oneerlijk zijn.

Lieve jij, hopelijk mag je nog een flinke tijd mee, mooie herinneringen maken en het fijn hebben met de dierbaren om je heen. :knuffel:

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 16:57

Wat vreselijk het bericht wat jij hebt gehad.
Ik wil je heel veel sterkte wensen!

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 16:57

Zo die komt binnen.

Wat ben jij sterk.
Ik hoop dat je die kracht kan hebben om nog te genieten van de zon, je dierbare, vrienden, vogeltjes zolang het nog gaat

Wat zeg je inderdaad tegen iemand die weet dat ze dood gaat.
Denk dat niets de lading kan dekken.

Carpe Diem :knuffel:

Sterkte in deze strijd.

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 16:58

Ik wil je vooral ook de kracht wensen om de mooie dingen te blijven zien en er van te blijven genieten :*

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 16:58

Wat een vreselijk naar nieuws heb jij gekregen. Sterkte dekt de lading niet :(:)

Ik hoop dat je nog mooie herinneringen kan maken met familie en vrienden en nog een tijd een kwaliteit van leven hebt.

moniiquee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-24 17:04

Onwijs bedankt voor de prachtige, lieve woorden. Ze raken me stuk voor stuk!
Ik vind het mooi om te lezen, dat ik mensen misschien wel even wakker schud. En extra gaan genieten van de mooie kleine dingen.. Dat mijn verhaal, mensen misschien wat extra laat beseffen, vind ik heel dierbaar. <3 <3