Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lokii schreef:Deze inderdaadIs dit niet iets voor jou?
https://www.hema.nl/dames/lingerie/bh/t ... 24170.html
Ik heb ook snel last van gekriebel bij bepaalde Bh's. Bij deze nooit last van gehad.
Edit: Verkeerde linkje oops!
Dees schreef:Dit. Bij de Hunkemoller (en ook nog wel wat andere winkels) hebben ze over het algemeen echt geen kennis van hoe een goede BH moet zitten. Daarbij is maat niet alles, ook het model moet kloppen met de vorm van je borsten. Zo pas ik niet in standaard driehoek BH's omdat die gewoon niet mooi om mijn borsten vallen, ongeacht maat.Vergeet hunkermuller eens en ga eens bij een échte lingeriewinkel naar binnen. Waar ze iets anders verkopen dan 'eigen merk'.
Dáár word je vast wel geholpen aan een veel beter passende bh.
Beetje hetzelfde als het verschil tussen de meting van een echte opticien en zo'n gratis advies van Pearl.
Kwaliteit heeft z'n prijs.
Popstra schreef:Gewoon naar een speciaalzaak gaan en je laten opmeten en adviseren. Dat doen ze bijv ook bij de Bijenkorf op de lingerie afdeling mocht je de stap naar een speciaalzaak te groot vinden.
Ik heb het daar ook laten doen. Hele vriendelijke dames die je helpen Dacht altijd dat ik cup 75A had maar bleek 70B te zijn.
Wereld van verschil want de BHs op maat zitten veel beter.
Koper schreef:Ahhhh die zijn gaaf, Koper!!! Kun je deze ook ergens in een stenen winkel vinden? => Edit; gevindt in venlo!De meeste beha's die ik nu heb zijn van Dedoles. Die zijn vergelijkbaar qua model maar zijn kleurrijker met vrolijke motiefjes en natuurlijk matchende sokken.
Taucha schreef:Koper schreef:Ahhhh die zijn gaaf, Koper!!! Kun je deze ook ergens in een stenen winkel vinden? => Edit; gevindt in venlo!De meeste beha's die ik nu heb zijn van Dedoles. Die zijn vergelijkbaar qua model maar zijn kleurrijker met vrolijke motiefjes en natuurlijk matchende sokken.
Gaby schreef:Ik zou aan een mod vragen of ze je topictitel kunnen aanpassen naar Goede BH-winkel Groningen Stad e.o. . Ik weet een goede winkel in Amsterdam voor grotere maten (Betty's Boops), maar die zal voor jou wel ver weg zijn.