Gellak zelf doen, zoveel vragen, tips gezocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Gellak zelf doen, zoveel vragen, tips gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-24 11:04

Ik heb dit merk niet bij de kruidvat hier gezien, weten jullie of het ook in de winkel wordt verkocht of alleen online?

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-24 11:06

C_arola schreef:
Ik heb dit merk niet bij de kruidvat hier gezien, weten jullie of het ook in de winkel wordt verkocht of alleen online?

Jahoor, alleen niet bij alle kruidvats.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-24 18:18

+:)+

thequeensmum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-24 11:23

Heb onlangs een startersset van Pink Gellac gekregen. Heel blij mee, ook mijn dochters en kleindochters :D

Er zitten twee flesjes bij, een remover en een cleaner. De remover kan ik ook gebruiken van een ander en goedkoper merk. Gaat best hard zo’n klein flesje en elke remover mét aceton voldoet naar mijn idee.

Nu wilde ik een nieuw flesje cleaner halen, maar dat spul is best prijzig en ik vraag mij nu af: is dit niet gewoon nagellakremover zonder aceton? Het ruikt in ieder geval nagenoeg hetzelfde. Iemand die dit weet?

Onlylienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 16:58

har166 schreef:
Ik gebruik Mylaq, verkrijgbaar bij de Kruidvat. Werkt prima. Ik heb meerdere kleuren, basecoat, topcoat, gel cleaner, remover, watten en foliewraps. Bevalt heel goed. De tip die ik heb is: basecoat dun! aanbrengen, daarna in 2 of 3 lagen de kleur dus niet te dik willen aanbrengen.[ [url=m/cJ7WCQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ooh ik ben benieuwd of ze die bij mij bij de kruidvat ook hebben, heb er zelf nog nooit van gehoord, maar zo op de site te zien is het nog leuk geprijsd ook :j