Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AvHdG schreef:@Renee pittig dat je zoon buikgriep had. Een poepluier is al vervelend als je misselijk bent
Renee schreef:AvHdG schreef:@Renee pittig dat je zoon buikgriep had. Een poepluier is al vervelend als je misselijk bent
Gelukkig heb ik een fantastische man die me zoveel mogelijk ontziet. Dus ik heb eigenlijk niks te klagen. Mijn man kookt zelfs voor hem en onze zoon zodat ik niet onpasselijk hoef te worden van hun eten. Hij doet echt zijn best om te voorkomen dat het erger word.
Renee schreef:Goede echo’s wat ontzettend fijn
Hier een horror weekend gehad. Nauwelijks kunnen eten en drinken. Morgen ga ik overleggen met de HA voor medicatie. Hopelijk helpt dat genoeg om in ieder geval meer vocht binnen te krijgen.
Renee schreef:Goede echo’s wat ontzettend fijn
Hier een horror weekend gehad. Nauwelijks kunnen eten en drinken. Morgen ga ik overleggen met de HA voor medicatie. Hopelijk helpt dat genoeg om in ieder geval meer vocht binnen te krijgen.
AvHdG schreef:Renee schreef:Goede echo’s wat ontzettend fijn
Jeetje wat heftig. Benieuwd jij ook suprimal (meclozine) krijgt of direct dat middel wat maar kortdurend mag. Naar dat je je zo voelt