Barbotage heup

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jesito

Re: Barbotage heup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-24 20:08

Ja Goof, ik verzucht dat ook. We weten het ook allemaal wel. Maar die goede gewoontes, het vlot allemaal niet. En het is niet zo dat ik niks doe. Maar blijkbaar niet de goede spiergroepen wat ik opzicht wel snap. Ik wil het proberen voor we naar drastische dingen gaan.

Bloedzuigers hmmmm. Geen idee, opzicht ook nog wel iets om me in te verdiepen. Thanks

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-24 20:19

Ik snap je echt. Ik moet, om mijn bekken goed te houden, eigenlijk ook veel meer specifieke oefeningen doen. De boel sterker houden.
Ik ga met liefde 10km hardlopen (vanmorgen nog gedaan), maar oefeningen doen heb ik echt een hekel aan en geen zin in.

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-24 06:41

Ik ven al blij als ik 5 km kan wandelen en dit gaat niet pijnvrij. Hardlopen gaat niet door de schokken, is me ook afgeraden. Dit staat nog los van mijn uithoudingsvermogen :D
Paardrijden gaat ook al jaren niet meer, dat doet echt zo'n pijn en ben al bij zoveel therapieën geweest die me zeiden, wij gaan er voor zorgen dat je weer kunt rijden. Pijnvrij leven is meer mijn doel.

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-24 06:38

In middels al weer wat behandelingen verder bij Fysio en een manueel therapeut en heel even leek het goed te gaan. Sinds vorige weer is het weer foute boel. Het trekt mijn been in, een soort kramp, vaak een soort prikkelband die onder mijn ribben door loopt.
Zometeen een afspraak bij de huisarts, wordt er gek van.