Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ontherun schreef:mwm, Freya heeft ook grote cups in omvang 65-70. Die heb ik zelf ook nodig, heb ze zowel in gewone als sport bh’s. Lijkt wel alsof ik aandelen heb zosowieso stom eigenlijk, in Engeland heb je veel meer keuze, vroeger bestelde ik alleen maar daar, hier in NL was gewoon echt niks in die omvang met een grotere cup als D.
Dees schreef:Uniboob is verschrikkelijk!
Voor mij geen ander merk meer dan PrimaDonna. Ik heb zowel dagelijkse als sportbeha's van het merk. Er is voor mij geen betere kwaliteit en stevigheid te vinden.
(In vergelijk zijn Anitas en Panaches maar slappe dingen)
SusanH schreef:Ik was ook fan van Prima Donna. Maar de laatste paar beha's die ik van hen had beginnen na een tijdje dragen de beugels te irriteren in de rib onder mijn borst. Niet fijn als je bijna 90 euro voor een beha hebt neergelegd. Panache vond ik heel fijn maar ging snel stuk zodat de beugel er ineens uit stak. Ik wil het liefst comfort beha's zonder beugel maar die zijn er niet in mijn cupmaat. Voor sporten heb ik beha's van decathlon, maar die verkopen ze niet meer dus als deze af zijn moet ik ook op zoek naar iets nieuws.
Goof schreef:Ik lees even mee. Ben ook op zoek naar een goede bh voor het hardlopen.
Dees schreef:Onderstaande sportbh van de Hema is niet perse een slecht ding, zolang je er maar niet mee wilt hardlopen of paardrijden oid. Voor lichte activiteit is hij best goed, zeker voor dat makkelijke prijsje.
https://www.hema.nl/dames/lingerie/bh/s ... 15349.html
Ik heb dat ding eens gekocht om te proberen. Ik draag hem soms bij niet-intensief dansen en sportief wandelen en daarvoor is hij prima. Hij draagt ook prettig.
SusanH schreef:Vind het sowieso bedroevend wat je boven cup E kan kopen. Winkels zoals Hema lijken me soms fijne beha's maar geen grote maten. Bij Hunkemoller vallen de maten heel raar en 0.0 draagcomfort. Heb idd ook wel eens Engelse merken gekocht die zitten erg fijn. Maar alleen online te bestellen en passen in de winkel heeft toch mijn voorkeur.