deksel schreef:Ik denk dat dit een goede plek is om mijn vraag te stellen:
Afgelopen donderdag zijn 2 verstandskiezen getrokken. Ik heb een hoge dosering ibuprofen gekregen, voor 3x per dag.
Tot wanneer is het gebruikelijk om pijnstillers te slikken?
En @TS, hoe is het nu?
Wat is een hoge dosering? Neem aan dat als het niet bij de kruidvat/etos/AH te krijgen is je het beperkt meegekregen hebt en anders mag 4x dd 1000mg paracetamol icm 3x dd 400mg ibuprofen (alhoewel in mijn folder 4x dd 400mg stond). Bij mijn weten zo lang als nodig (zolang je geen evt contra-indicaties hebt iig) maar ook gezien de verhalen hier zal dat in de meeste gevallen hooguit een paar weken zijn.
beert schreef:Ik heb ook slechte ervaringen. Bij mij is de linkerkant getrokken bij een kaakchirurg, maar die zijn er in stukken uitgebroken. Heeft mij een kaakholte ontsteking opgeleverd waar ik een halfjaar last van gehad heb..
Oh god, dit had ik niet moeten lezen en ik hoop dat dit leed mij bespaard blijft
Hier woensdag bij de kaakchirurg de boel getrokken waarvan 1 onderin die op zn kant lag en die ze er deels uit hebben moeten boren. Sinds vrijdagavond langzaam steeds meer pijn maar ging gisteren/vannacht echt kapot van de pijn. Dwars door alle medicatie heen...
Er zit onderin een grote, dikke, warme harde bult waar binnen bij de hechtingen ook pus uit komt, dus ontstoken is het iig goed
Dus nu over op zwaardere pijnstilling maar gezien ik geen koorts had en nog kan ademen gaan ze er nu niks aan doen en kan ik morgen eerst de poli bellen 
Mijn vriend was trouwens met een paar dagen van de pijn af, die heeft er vrijwel geen last van gehad.
En eten ging hier dan wel weer vrij snel goed. At juist liever harde dingen omdat dat beter te sturen is en aan de "goede" kant te houden. Vond kwark etc juist veel vervelender met eten