x_Jeanine_x schreef:https://www.elacin.com/nl/direct/swim/Ik heb deze aanlaten meten en nu ook al diverse waterpolo trainingen mee gedaan. Bevalt zeer goed.
Had steeds water in mn oren na de zoveelste oorontsteking in de afgelopen maanden.
Hey ze bestaan nog!
Vroeger altijd gehad! Ik had altijd groen, was jaloers op mensen die roze hadden
Goed merk trouwens, ik heb de RC's voor mijn werk. Hele fijne doppen! Doen geen pijn.
Ik heb zelf ook regelmatig gaten in mijn trommelvlies, vaak gaat het gepaard met wat drap van een ontsteking. Maar ik heb er zoveel gehad dat het mij iig geen pijn meer doet.
Vliegen is een pijnlijke geschiedenis, dus ik heb altijd doppen in bij het opstijgen en landen.
En ik heb nog nooit gezwommen zonder dat er water in mijn oor kwam. Oordoppen zijn fijn, maar als je in de zee gaat zwemmen is het helemaal niet zo'n ramp dat er wat water in je oor komt. Veel schoner water ga je toch niet vinden namelijk
Ga je ook veel in zwembaden, wees dan voorzichtig! Daar huist veel meer rotzooi in en daar krijg je echt geen gezellige ontstekingen van!
Verder geen snorkelmasker gebruiken, liever gewoon een duikbril met losse snorkel. 5 minuutjes wennen en dat is dan alles.