Ik wil nog de stickers van Carmacosmetics proberen. Die zijn wat gunstiger geprijsd tov Blitsbee
Ik heb deze van blitsbee er nu 1,5 week opzitten.
29-12:

8-01

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lucifertje schreef:Ik gebruik mijn eeuwenoude UV lamp idd. Zit er wel
Aan te denken om een nieuwe led aan te schaffen. Mijn oude lampen zijn denk ik al 20 jaar oud
MoniqueT schreef:lucifertje schreef:Ik gebruik mijn eeuwenoude UV lamp idd. Zit er wel
Aan te denken om een nieuwe led aan te schaffen. Mijn oude lampen zijn denk ik al 20 jaar oud
Ik heb sinds een paar maanden een nieuwe LED-lamp, scheelt zoveel tijd als echt een nagel opbouwt in meerdere lagen. Ze zijn niet zo duur.
Iris82, ik heb al jaren geen paarden meer. Ben een nagelbijten en mijn nagels zijn daardoor echt zwak. Ik lak en plak echt om er af te blijven.
BiBiQ schreef:Oeh, fijn, een topic hierover!
Zelf had ik altijd acryl, maar helaas, contact allergie ontwikkeld en was (en is nog steeds) drama nu op m'n vingertoppen.
Die UV stickers leken me echt top.
Maar wat ik me vooral afvroeg; kunnen ze alleen als dezelfde lengte als je nagels? Of kan je er ook (net zoals met acryl en een tip) er wat meer lengte mee creeëren???
Gezien die acryl er bij mij af moest zijn er best wat nagels afgebroken en dunner. Dus hoopte iets (milimeters) ermee te kunnen verlengen ook.
Talishe schreef:Deze had ik 4 januari besteld, zijn net binnen gekomen![]()
[ [url=m/7G2r6Z.jpg]Afbeelding[/url] ]
lucifertje schreef:Vandaag nieuwe stickers geplaatst. Zijn van Blitsbee, original. Dus zonder gel en geen lamp nodig.
[ [url=m/aVXOrz.jpg]Afbeelding[/url] ]
MoniqueT schreef:MoniqueT schreef:Ik had een set van 8 velletjes bij Amazon, vaag merk. Flinterdun, maar ze blijven aardig zitten onder een topcoat. Ze zijn op mijn nagels zowat doorschijnend. Maar de hele set was € 9,98, dus ach ...[ [url=m/XC0RvR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na drie dagen ligt de helft er al af ...
lucifertje schreef:Vandaag nieuwe stickers geplaatst. Zijn van Blitsbee, original. Dus zonder gel en geen lamp nodig.