En anders gebruik ik deze:

Navulling is ook bij de AH te koop. Deze lijken erg op de Estrid mesjes (volgens TikTok, zelf geen ervaring met Estrid)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tazzey schreef:Voor mensen die last van geïrriteerde huid hebben, probeer eens de Rub rub rub scrub van Lush. Dat is een zout scrub op oliebasis. Even scrubben en het zout wegspoelen zodat de olie laag achter blijft. Dat verminderde de irritatie bij mij al aanzienlijk. Mijn man gebruikt het ook voor het scheren.
maava schreef:Ik heb den scheermes van het merk leaf, een soort upgrade van een safety razor. Passen van die goedkope mesjes in maar deze scheert als een normaal scheermesje. Geen gedoe met scheerhoek en geen druk kunnen zetten. Ik heb mij er nog nooit mee gesneden.![]()
Kost wel een vermogen maar dat er veiligheidsmesjes in passen compenseert dat weer.
[ [url=m/unD3aL.jpg]Afbeelding[/url] ]
maava schreef:Ik heb den scheermes van het merk leaf, een soort upgrade van een safety razor. Passen van die goedkope mesjes in maar deze scheert als een normaal scheermesje. Geen gedoe met scheerhoek en geen druk kunnen zetten. Ik heb mij er nog nooit mee gesneden.![]()
Kost wel een vermogen maar dat er veiligheidsmesjes in passen compenseert dat weer.
²
Lijsken schreef:maava schreef:Ik heb den scheermes van het merk leaf, een soort upgrade van een safety razor. Passen van die goedkope mesjes in maar deze scheert als een normaal scheermesje. Geen gedoe met scheerhoek en geen druk kunnen zetten. Ik heb mij er nog nooit mee gesneden.![]()
Tof! Hoe lang heb je die al?
Dit is eigenlijk precies wat ik zocht maar na 2 (redelijk prijzige) safetyrazors die buiten de garantietermijn stuk gingen ben ik er een beetje huiverig voor om wat meer uit te geven
maava schreef:@hannanasjuh bedoel je dan het scheren van de baard? Voor mij scheert het iegergeval hetzelfde als een standaard plastic scheermes.
iirrssjjee schreef:Ik gebruik ook Estrid, maar heb het abonnement voor 1x per 4 maanden nieuwe mesjes. Het groeit bij mij allemaal niet zo hard (en in de winter laat ik het op mijn benen lekker staan, scheelt ook een hoop). Dus voor die €2,- per 4 maanden, dus €6,- per jaar, vind ik het prima.