Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zilfstar schreef:Zeker! Maar omdat TS aangeeft dat er veel medische zaken al onderzocht zijn.
verootjoo schreef:Zilfstar schreef:Zeker! Maar omdat TS aangeeft dat er veel medische zaken al onderzocht zijn.
Er is juist nog helemaal niks onderzocht, ze begint net.
TS; uit je laatste bericht lees ik wel heel veel zorg. Aan welke ‘mogelijke ernst’ denk je? Dit kan toch nog van alles zijn? Wat maakt dat jou zo’n zorgen baart?
Ms ben ik te nuchter maar zulke heftige zorgen bij zulke klachten herken ik niet echt bij mezelf
onpaard schreef:Zelf ben ik ook vrij nuchter en lees niks waar ik mij direct zorgen om zou maken. Misschien een virus of iets anders.
Jacquel schreef:Ik heb een periode gehad dat ik elke ochtend wakker werd met hoofdpijn. Die verdween na een half uur. Het bleek dat mijn oude geiser koolmonoxide lekte en ik dus licht vergiftigd werd.
Is het mogelijk dat er koolmonoxide bij je zoontje komt? Let wel, ook nieuw geinstalleerde ketels kunnen koolmonoxide afgeven, als ze niet goed geinstalleerd zijn. En dat komt helaas vaak voor.
Jacquel schreef:Is het mogelijk dat er koolmonoxide bij je zoontje komt? Let wel, ook nieuw geinstalleerde ketels kunnen koolmonoxide afgeven, als ze niet goed geinstalleerd zijn. En dat komt helaas vaak voor.