Wat zijn nou goede sportleggings?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Supervixen

Re: Wat zijn nou goede sportleggings?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 16:39

Fusion, ik vind een brede, hoge band totaal niet fijn.
Deze zit niet zo hoog en zakt niet af. Ik loop er al mijn marathons mee en velen die ik ken ook. Zou niet anders willen.

Emoreoa

Re: Wat zijn nou goede sportleggings?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 17:10

Hier eigenlijk alleen maar Gymshark. Heb er zo'n 10+ denk ik (afwisselend leggings en shorts).
De Vital Seamless 2.0 collectie is mijn favoriet.

Happy_Hippie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-23 17:57

Emoreoa schreef:
Hier eigenlijk alleen maar Gymshark. Heb er zo'n 10+ denk ik (afwisselend leggings en shorts).
De Vital Seamless 2.0 collectie is mijn favoriet.

Ben idd ook al langer naar deze aan het kijken!
Alleen de maar echt verschikkelijk welke moet ik kiezen haha
Die van ninepine zien er ook tof en fijn uit!

Een vriendin van me heeft er veel van vanowear maar die hebben er maar 3 nu?
En niet echt mijn type print zegmaar _O-

De leggings die ik wil moeten ook squad proof zijn altijd wel fijn :')

Sellyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 18:03

ManonGrr schreef:

Ik heb deze (eentje met print) en ik heb een duurdere van gymshark, en ik draag eigenlijk liever deze. Die van de decathlon is een dunnere of meer ademende stof wat ik eigenlijk wel prettig vind en altijd goed blijft zitten, en heel fijn met hoge taille. Degene die ik van gymshark heb (https://nl.gymshark.com/products/gymsha ... lsrc=aw.ds) heeft een veel dikkere warmere stof, op zich een luxe uitstraling maar zit veel strakker ook om mijn benen. Maar tijdens het hardlopen zakt ie juist weer af, en loop ik de hele tijd te hijsen, terwijl het officieel een high waist legging is. Het is verder wel gewoon de goede maat want heb destijds verschillende maten gepast. Misschien verschilt het bij gymshark ook wel welk type je hebt, bovenstaande van de decathlon vind ik i.i.g. erg prettig :)
Laatst bijgewerkt door Sellyxx op 06-11-23 18:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 18:06

lobkewikjem schreef:
Momenteel gebruik ik die van mayafreya brede buikband en 2 zakjes voor de telefoon. Ze hebben leuke printjes en schijnen niet door.

Ik heb hier 2 korte sportbroeken van gehad maar vond de kwaliteit echt waardeloos. :=

Happy_Hippie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-23 18:11

Sellyxx schreef:
ManonGrr schreef:

Ik heb deze (eentje met print) en ik heb een duurdere van gymshark, en ik draag eigenlijk liever deze. Die van de decathlon is een dunnere of meer ademende stof wat ik eigenlijk wel prettig vind en altijd goed blijft zitten, en heel fijn met hoge taille. Degene die ik van gymshark heb (https://nl.gymshark.com/products/gymsha ... lsrc=aw.ds) heeft een veel dikkere warmere stof, op zich een luxe uitstraling maar zit veel strakker ook om mijn benen. Maar tijdens het hardlopen zakt ie juist weer af, en loop ik de hele tijd te hijsen, terwijl het officieel een high waist legging is. Het is verder wel gewoon de goede maat want heb destijds verschillende maten gepast. Misschien verschilt het bij gymshark ook wel welk type je hebt, bovenstaande van de decathlon vind ik i.i.g. erg prettig :)

Dit lees ik hier dus wel veel over die van gymshark, zat idd ook naar dit model te kijken!
Maar nu zakt bij mij elke broek af dus geen idee of het aan de broek/ legging licht of aan mijn bouw :')