Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SusanH schreef:Pmarena ik kan absoluut niet op blote voeten lopen, zeker niet als ik al een dag veel gelopen heb. Dus barefoot schoenen lijken mij niet de oplossing voor mij. Ik heb echt demping nodig. Normaal kan ik de hele zomer lopen op blote voeten en Birkenstocks. Deze zomer amper gedaan. Ik merk idd ook dat wat voor de een werkt dat voor de ander niet hoeft te helpen.
Marije_jiplover schreef:Wat zou je doen met een paard met een peesblessure?
Juist ja...
En waarom zoek je dan voor jezelf naar een quickfix oplossing met zooltjes en moet/wil je maar gewoon veel door blijven lopen op werk, met de hond en bij het paard.
SusanH schreef:Ik heb trouwens ook de wandelschoenen van Mountain Peak, en dure Lowa's. Op die laatste heb ik zelfs tijdens het wandelen al veel pijn (normaal spelen de klachten vooral op na activiteit, of in de avond, en in de ochtend bij opstaan) terwijl ik op de wandelschoenen van scapino, wel met een inlegzool met demping, gewoon lekker kan wandelen.
Marije_jiplover schreef:Wat zou je doen met een paard met een peesblessure?
Juist ja...
En waarom zoek je dan voor jezelf naar een quickfix oplossing met zooltjes en moet/wil je maar gewoon veel door blijven lopen op werk, met de hond en bij het paard.
Het is een ontsteking aan de peesplaat onder je voet ter hoogte van de aanhechting aan je hielbot.
Ook een peesblessure dus.
Rust is dus wel degelijk noodzakelijk.
En je looppatroon aanpassen waarschijnlijk ook, maar zolang je nog zoveel pijn hebt, heeft dat maar beperkt nut.
SusanH schreef:Die sok lijkt me erg oncomfortabel.