Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tazzey schreef:Ik zag op 100mg per dag maar ik werd daar niet blij van. Ik was heel vlak qua emoties, qua pijn deed het helemaal niets en mijn gebit is dus totaal verwoest. Ik heb nu een ander medicijn dat wel de scherpe randjes van de pijn kan halen zonder alle bijwerkingen. Nu zit ik in een langdurig traject om mijn gebit te herstellen.
Petrichor schreef:Bedankt allemaal voor jullie reacties! Mede door dit topic heb ik besloten om er niet aan te beginnen. Ik kan mij geen slaperigheid en extra kilo's veroorloven.
Ik ga cbd olie proberen maar dan in een hoog percentage, dus niet wat je bij de kruidvat ofzo kan kopen. Hopelijk helpt het.
Janneke2 schreef:Ik vraag me af of dit zo is.
Via het instituut kun je de zalf krijgen, dat klopt.
Het wordt 'magistraal bereid' door een apotheek.
Niet hun eigen apotheek, maar Tiofarma in Oud-Beijerland.
... dus ik verwacht dat met een paar belletjes naar deze apotheek en de eigen voorschrijvende arts het te regelen is.
En op de website wordt genoemd dat je voorschrijvende arts via hen een recept voor jou kan regelen.
Tazzey schreef:Janneke2 schreef:Ik vraag me af of dit zo is.
Ja, dat is zo. Ik heb samen met de artsen in het revalidatiecentrum en ook de neuroloog gekeken of de zalf een optie was maar dat kon alleen als ik onder behandeling van het instituut was.