Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elisa2 schreef:Milta apparaat heb ik ook nog nooit van gehoord..ga dat ook eens opzoeken. Bedankt!
Vervelend dat hij iets soortgelijks heeft zeg! is hij ook geraakt op zijn ribben?
Accupunturist heb ik trouwens ook weleens geprobeerd, maar werkte helaas niet voor mij de laatste keer. Eerste keer wel trouwens..zal misschien ook afhangen van de behandelaar.
Koudetherapie klinkt zalig, ken ik ook niet..ga ik ook eens opzoeken.
Ik leer enorm veel van dit topic in ieder geval!
Diddykong schreef:Cryotherapie kun je in Amsterdam bij het freezelab ondergaan, kouder dan dat wordt het niet.
En ben je wel eens bij een reumatoloog geweest?
Elisa2 schreef:Papendaal ben ik niet geweest, weleens aan gedacht maar daar moet je zeker ook een verwijzing voor hebben? Superfijn dat ze jou pijnvrij hebben gekregen Lijsken.
Lijsken schreef:Elisa2 schreef:Papendaal ben ik niet geweest, weleens aan gedacht maar daar moet je zeker ook een verwijzing voor hebben? Superfijn dat ze jou pijnvrij hebben gekregen Lijsken.
Op de website staat een knop voor “afspraak maken” en een telefoonnummer dus het lijkt zonder verwijzing te kunnen. Ik kon zelf ook zonder verwijzing terecht, maar dat is alweer een tijd geleden.
Het zal wel van je verzekering afhangen wat je vergoed krijgt, dus dat is de moeite waard om na te kijken.