. Vaak rond de 20 minuten dat ik bezig ben. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, daarna brood uit de diepvriezer halen en dan ga ik de douch in. Iets over 07:00 uur kom ik weer terug in de woonkamer (open keuken) en maak op mijn dooie gemak het ontbijt en schoollunch klaar voor mijn zoon. Dit is mijn ochtend routine!
Dus ik geniet vaak mee (om 05:30-06:00uur)
Ik ben echt geen ochtendmens dus kan niet direct m'n bed uit komen. Ik kon eerder gerust een half uur op insta scrollen
Nu staat sinds kort mijn paard om de hoek, dus ga ik haar als eerst v/d morgen voeren, en dat vind ik wel echt heerlijk. Ik kom veel makkelijker m'n bed uit, en dan lekker op de fiets naar stal, paardje voeren, en weer naar huis om te ontbijten. Ik werk vanuit thuis en m'n werk is erg flexibel maar ik probeer wel zo rond een uur of 8 te beginnen. In de winter gebruik ik m'n wake up light en dat is wel heel fijn om wakker te worden met licht. Ik word zelf nooit wakker vd wake up light zelf, maar het is lekker dat het al licht is in de kamer als m'n alarm gaat
. Het helpt ook niet mee dat we relatief flexibel werken op kantoor dus ik kan beginnen met werken op de tijd dat ik wil. Soms als ik dan in de nacht wakker ben zet ik de wekker uit en zie ik wel hoe laat ik wakker word (wat nooit later dan 8 is) om dan vanuit bed meteen richting werk te vertrekken. Maar op weken dat het me echt goed lukt merk ik het meteen in mijn energie niveau's, concentratie, en ook weer hoe ik inslaap aan het einde van de dag.

zoals vanmorgen haha!
dan ben ik vaak wel wakker. Mocht het zo zijn dat ik een slechte nacht heb gehad dan blijf ik wel liggen. En zet ik de wekker op mijn telefoon die ook trilt op mijn horloge. Voor mij is het vaak ook even fb openen bokt openen en dan op staan.