Beenpijn raadsel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-23 08:12

michelle933 schreef:
ellepel schreef:
heb je alleen last van je scheenbeen of ook last van je onderrug?

hier ook scheenbeen klachten.
maar dat komt hoofdzakelijk uit de onderrug.
kijk anders toch of je zelf een paar behandelingen bij een fysio kunt betalen? zit rond de vijfendertig-veertig euro per behandeling en vaak kunnen zijn wel een erg goede diagnose geven plus tips.

Ja onderrug vooral na het paardrijden. Nachtje slapen en dan is het weer weg

ja kan namelijk ook zijn dat er een zenuw in je onder rug wat knel zit en dat kan dan ook uitstraling en pijn of raar gevoel in je onderbeen geven :j
zoals je in de adviezen van iedereen kunt zien kan het dus eigenlijk overal vandaan komen.
en eigenlijk moet je niet googlen,want dan vind je echt teveel,maar kijk eens naar lumbosacrale radiculaire pijn of je daar wat van herkend

Hieperdi

Re: Beenpijn raadsel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-23 08:40

Om terug tekomen op het ms verhaal. Ik heb daar ook voor zitten kijken. Maar geen idee of ik dat heb. Mijn rechter voet en kuit kan ik goed schudden. Linker voet en kuit niet. Frustrerend als je hersenen dat seintje geven en het lukt niet. ZH legde de link daarmee aan het tarsaal tunnel syndroom.

Mijn lijf en dan vooral mijn benen zijn stijf. Al aantal jaren. Het voelt alsof er echt blokken aan me benen hangen en dan vooral met traplopen. Verder heb ik geen rare klachten alhoewel ik wel soms het idee heb dat mijn linkeroog wat afwijkend is, alsof die meer naar achteren staat. Halfjaar geleden bij opticien geweest maar alles wat goed en ben met de sterkte niet achteruit gegaan. Daarbij is zowiso linkerkant van mijn lijf wat zwakker ook me arm. Maargoed ik ben rechtshandig

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-23 10:04

Hutcherson schreef:
Motorische problemen in been (of benen) plus krachtverlies, plus pijn in scheenbeen(botvlies) waren bij mijn ex het begin van MS.
En aangezien er neuroloog betrokken was nam ik aan dat die simpele uitsluitingstest gedaan was. Vandaar mijn vraag.

Daar zou ik bij pijn in het scheenbeen echt nooit aan gedacht hebben, dank voor je uitleg.