Ontstoken oorbellen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

B_Fokker

Re: Ontstoken oorbellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 13:19

Voor het niet op je oor slapen heb ik nog een goede tip waar ik ooit heel dankbaar voor was. Die reis kussens voor om je nek. Zo kun je heerlijk met je hoofd op een kussen liggen maar zonder de druk op je oor

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 22:17

@ Amber_anne: Een zoutoplossing niet, maar er zijn ook shops die 'after care lotion' verkopen of aanraden. Zo heb ik hier nog steeds een volle fles van dat spul staan, omdat een shop die min of meer verplicht doorberekende in het tarief. Het ruikt naar water met een drupje chloor, beetje als zwembadwater maar dan heel licht. Ik heb het niet gebruikt (ze deden het in de shop erop), want sterilon werkte - bij mij - nog steeds prima.

JorineV

Re: Ontstoken oorbellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 23:18

Tea tree olie kreeg ik aangeraden bij m'n 3e gaatjes (toch alweer dik 10 jaar geleden). Dat ontsmet én verzorgt. Met de tea tree olie genazen deze gaatjes bij mij veel beter dan de eerdere waarvoor ik wel sterilon had (dat droogt je huid uit).

QC1997

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-23 09:58

EllaBellaah schreef:
Vervelend dat ze zo lastig doen, heb je dit bij de andere gaatjes ook gehad na het schieten?
Bij mij duurde het ook erg lang voordat het rustig werd. Wat goed hielp is een zoutoplossing maken, in een eierdopje doen en daar even met je oorlelletjes in hangen. Dat deed ik twee keer per dag en daarna goed droogdeppen, en verder vooral lekker met rust laten.

Niet dat ik me kan herinneren. Maar het derde gaatje zit natuurlijk ook wat dichter bij het kraakbeen dan de andere twee. En heb ook het idee dat het derde gaatje meer op het gebied zit waarmee je je hoofd het kussen raakt. Waardoor er toch steeds druk op komt met slapen