Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
poetser schreef:Ik heb pijnstilling voorgeschreven gekregen, maar ofwel doet dat niet veel, ofwel wil ik niet weten hoe anders voelt.
Warmte maakt pijnlijke gevoel scherper. Eten durf ik niet echt, drinken gaat goed en geeft geen verschil in pijn zolang ik rustig slik. Ik heb wel het gevoel dat de ergste pijn verplaatst is. Het zit nu meer in het navel gebied.
Ik heb de spoed gebeld en moet tot2uafwachten. Word het echt onhoudbaar of als de pijn niet minder is tegen 2u dan mocht ik terug komen en zoeken ze verder.
poetser schreef:Ik heb pijnstilling voorgeschreven gekregen, maar ofwel doet dat niet veel, ofwel wil ik niet weten hoe anders voelt.
Warmte maakt pijnlijke gevoel scherper. Eten durf ik niet echt, drinken gaat goed en geeft geen verschil in pijn zolang ik rustig slik. Ik heb wel het gevoel dat de ergste pijn verplaatst is. Het zit nu meer in het navel gebied.
Ik heb de spoed gebeld en moet tot2uafwachten. Word het echt onhoudbaar of als de pijn niet minder is tegen 2u dan mocht ik terug komen en zoeken ze verder.
secricible schreef:Maar bij het norovirus loop je aan de boven en onderkant leeg...
poetser schreef:Die pijn is inderdaad gruwelijk. Ze vroegen waar de pijn mee te vergelijken was, maar toen ik zei dat bevallen minder pijnlijk was, gaf de ambulance ineens een hoop gas bij. Nu is de pijn weer op dat niveau aan het komen, maar dan ook nog eens hevige krampen erbij (na wart te eten inderdaad). Gelukkig niks echt ernstigs, maar moet weer 112 bellen als de koorts de 40 graden aantikt.
Het enige nadeel is dat het dichtstbijzijnde ziekenhuis niet geweldig staat aangeschreven (zeg maar gerust het slechtste van Antweroen).
Elisa2 schreef:Ja ik weet ook wel dat een verkrampte darm ook zulke heftige pijn kan geven met zweetaanvallen etc. Het is alleen raar als je dat nooit hebt waar dat dan in eens vandaan komt.
Hopelijk blijft het inderdaad hierbij, sterkte nog met de pijn.
daffodil schreef:Ik heb inmiddels een paar keer een darmdraaiing gehad die gelukkig weer rechttrok voor de operatie maar ik ben er echt van buitenbewustzijn geraakt 1 van die keren. Zo'n pijn kan dat doen. En het is dus ook echt link want als je geen doorgang meer hebt voor je ontlasting, klapt de boel.