Annemarievzr schreef:Kun je misschien een rustige examenlokatie krijgen? Bij ons zitten de studenten met "special needs" in een rustige ruimte, en vaak hebben ze meer tijd. Daar heb je gewoon recht op, maar dat gaat dan meestal wel via de stduieadviseur/studentdecaan en examencommissie. Dus daar heb je op korte termijn niet zoveel aan, maar wel iets om uit te zoeken voor de toekomst.
Mijn studieloopbaanbegeleider zei dat dat niet mogelijk was... Dit is hopelijk mijn laatste tentamen op deze opleiding, dus na deze ben ik er wel echt van af

ellepel schreef:hier ook paniekaanvallen gehad en daar ook therapie voor gehad.
bij mij werkte exposuretherapie toch wel heel goed,is een heel traject wat je volgt en heeft mij er van af geholpen en kan er nu heel goed mee om gaan.
ik had het voornamelijk in alle supermarkten,de rij bij de kassa was echt drama!
alle openbare plaatsen,trein, zelfs als ik moest wachten voor een stoplicht,echt belachelijk gewoon.![]()
heb er nu alleen nog mild last van als ik niet goed in mijn vel zit, te weinig slaap,teveel pieker,slecht eet ofzo..
wat mij trouwens nu wel enorm goed helpt op het moment dat ik merk aan mezelf dat ik toch weer wat angstig word dat ik dan echt bewust de stad in ga en alle plekken op zoek waar ik een paniekaanval zou kunnen krijgen, dan word ik juist erg rustig dat er dus niks gebeurd en alles oké is.
waar is dat tentamen?
misschien juist al een keer naar die ruimte of gebouw toe gaan en het even over je heen laten komen?
Dit heb ik geprobeerd maar het is iedere keer mis gegaan als ik het ging opzoeken, dus nu durf ik het niet meer