Welke shapewear om buikje weg te 'shoppen'

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mar_jolijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-23 13:16

goldenarrow schreef:
Ik heb ze van de hünkemuller, draagt als een gewone slip, maar komt tot mijn taille. Zakt niet af en werkt alles netjes glad :) En was niet te duur, wat ook wel fijn is.

Ja die ken ik ook, maar het mag van mij wel platter/strakker weggewerkt. Voor feestjes dan, in het normale leven let ik nergens op. Maar dan maakt ook niemand foto's en heb ik geen strakke pailletten jurkjes aan :')

c_alsemgeest

Re: Welke shapewear om buikje weg te 'shoppen'

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-23 13:21

Spanx... heb een periode na buikoperatie wat extra ondersteuning nodig gehad en die zijn prima.
Skims is bagger... maten kloppen niet echt en de stof is prut kwaliteit, na 3x dragen ging ik er zo met mijn vinger doorheen :+
Klantenservice dan wel weer top, kreeg mijn geld terug.

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-23 13:42

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-23 14:08

Sky_As schreef:
https://www.hema.nl/dames/lingerie/corr ... 20940.html

deze ook al geprobeerd? Die vind ik zelf wel goed (zeker als je hem gewoon echt aan de maat koopt), en ook doordat hij zo lang/hoog valt krijg je geen gekke "rollen" .

Anders misschien zoiets: https://www.bonprix.nl/product/naadloze ... vcQAvD_BwE

Ik heb die van de Hema, zelfde verhaal, kindje van 2, maar ik zou wel net maatje groter kopen. De mijne zit net boven die rol waardoor bij t zitten alles wel eens wil gaan oprollen. Verder zeeeer tevreden

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-23 14:15

Ik heb een onderjurkje van de Zeeman. Niet zo duur, zit lekker en doet z’n werk!
Als ik een jurkje met dunne bandjes aan heb, stop ik de bandjes van het onderjurkje gewoon net onder m’n oksels. Je ziet het niet en het blijft (bij mij) prima zitten.

Je ziet nog steeds m’n buik en vetrollen als ik ga zitten, maar het is maar een buik. Hoort bij m’n lichaam en ik probeer feestjes/outfits daar niet door te laten verpesten :).

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-23 14:22

Ik heb er per ongeluk eentje besteld van de Hema. Ik was op zoek naar gewone zacht ondergoed met korte pijpjes voor lange buitenritten en kwam hierop uit. Een kort model. Moet zeggen dat in degene die ik heb best wat shape zit. Echt een hele stevige dubbele band. Achteraf gezien niet ideaal voor buitenritten, maar staat wel heel netjes onder jurkjes. Beetje push up en net wat strakker allemaal. En dat was nog maar een minimale correctie, ze hebben ze in meer gradaties geloof ik.

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-23 15:01

Ik heb diverse merken geprobeerd, van goedkoop tot duur en van broekje tot romper :o Nu heb ik absoluut niet veel weg te werken en gebruik het slechts bij strakke/getailleerde jurkjes maar bij mij doet het echt zeer. Hebben jullie dat niet? Ik koop gewoon mijn maat maar na 1,5 a 2 uur heb ik het gevoel dat mijn organen niet meer functioneren en doen mijn ribben pijn.

Mar_jolijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-23 19:00

Forcalquier schreef:
Ik heb diverse merken geprobeerd, van goedkoop tot duur en van broekje tot romper :o Nu heb ik absoluut niet veel weg te werken en gebruik het slechts bij strakke/getailleerde jurkjes maar bij mij doet het echt zeer. Hebben jullie dat niet? Ik koop gewoon mijn maat maar na 1,5 a 2 uur heb ik het gevoel dat mijn organen niet meer functioneren en doen mijn ribben pijn.

Nee en eigenlijk zoek ik dat juist hahaha, iets wat stevig genoeg zit dat het iets op zn plek duwt :D

Lijsken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-23 19:04

Ik zou met een hoog broekje wel kijken dat het óf in je taille eindigt, of echt onder je bh-bandje. Anders krijg je een rolletje dat precies tussen de bovenkant van je broekje en de band van je bh uit steekt.
Ik spreek uit ervaring :+

Mar_jolijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-23 07:53

Onwijs veel goeie tips jongens, thanks!!

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-23 09:50

Mar_jolijn schreef:
Peuk schreef:
Werk jij op dezelfde plek als ik. Wij hebben over een paar weken op het werk ook een feest met dat thema. :P

Ik vind zelf de shapewear van de Zeeman fijn.

Haha nee ik geef het feestje, dus tenzij je bij mij werkt is het een ander :D
Heb je een leuke outfit? (En haar)

Denk toch dat het een ander is ja. :+

Nou, ik heb kort haar. Dus ik ga samen met een collega als koppel, waarin ik de man ben (natuurlijk). :P Ik trek een pantalon aan met een wit overhemd + stropdas, gilet en zo’n platte pet. Jij???

Mar_jolijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-23 12:34

Peuk schreef:
Mar_jolijn schreef:

Haha nee ik geef het feestje, dus tenzij je bij mij werkt is het een ander :D
Heb je een leuke outfit? (En haar)

Denk toch dat het een ander is ja. :+

Nou, ik heb kort haar. Dus ik ga samen met een collega als koppel, waarin ik de man ben (natuurlijk). :P Ik trek een pantalon aan met een wit overhemd + stropdas, gilet en zo’n platte pet. Jij???

Oh lekker! Wel een scheermesje in je platte pet naaien hoor, lekker peakyblinderig (Ja das een woord) ik ga helemaal flappergirl en dus nog geen flauw idee wat ik met mijn behoorlijk lange haar moet haha!
Maar first things first, spanx pakje komt maandag en tot die tijd hou ik nog steeds dé gouden tip in de gaten!

Mar_jolijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-23 06:20

Even een update; ik heb nog niet gevonden wat ik zocht.
Of nouja, waar ik op hoopte. De spanx is best wel goed om de boel uit te vlakken (geen hele duidelijke spekrolletjes meer) maar ik mis het een beetje in vorm drukken van de taille (waar het me voornamelijk om te doen is) dus de search continues!

Slmt9

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-23 08:20

Ik ben fan van Skims! Niet alles, maar even een blik werpen in de reviews en je weet welke je wel en niet moet hebben.

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-23 08:36

Zou het dan niet beter zijn om echt iets met een korset te zoeken als je echt taille wilt?
Want als je van jezelf niet een beetje zandloper bent, ga je dat met alleen een corrigerend broekje niet goed krijgen ben ik bang.....

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-23 09:33

Heb je een zandloperfiguur of een appelfiguur?
Taille krijgen van alleen een broekje is lastig.
Zoals sky-as al zegt dan heb je een corset nodig. Of jurk die past bij je figuur.

Mar_jolijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-23 22:51

Sky_As schreef:
Zou het dan niet beter zijn om echt iets met een korset te zoeken als je echt taille wilt?
Want als je van jezelf niet een beetje zandloper bent, ga je dat met alleen een corrigerend broekje niet goed krijgen ben ik bang.....

I do, die vraag stond er ook in, korset tip is ook welkom. Ik heb er geen verstand van

Mar_jolijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-23 22:52

luuntje schreef:
Heb je een zandloperfiguur of een appelfiguur?
Taille krijgen van alleen een broekje is lastig.
Zoals sky-as al zegt dan heb je een corset nodig. Of jurk die past bij je figuur.

Ik heb geen figuur :') :')
Ik heb smalle heupen, heb een perfect bmi als ik de statistieken mag geloven maar al het vet dat er is op mijn lijf zit op mn buik geloof ik

Mar_jolijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-23 21:01

Mar_jolijn schreef:
Sky_As schreef:

I do, die vraag stond er ook in, korset tip is ook welkom. Ik heb er geen verstand van

Niemand geloof ik :D

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 21:06

Kijk anders eens naar een torselet, eventueel met je spanx erover om de ‘aansluitingen’ zo smooth mogelijk te krijgen.

Mar_jolijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-23 21:43

M_i_R schreef:
Kijk anders eens naar een torselet, eventueel met je spanx erover om de ‘aansluitingen’ zo smooth mogelijk te krijgen.

Gekeken. Alle producten zulke slechte recensies of dubieuze sites, of een model dat ik vooraf al denk 'nou nee, dat kan niet bij een normaal lichaam', dat ik er niet wijs uit raak.
Korsetten, torseletten, alles.
Help, ik zoek een taille

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-23 15:33

Je kunt van een appelfiguur geen zandloperfiguur maken zonder dat het enorm oncomfortabel is

Mar_jolijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-23 16:14

Zoals eerder al aangegeven: comfort is niet belangrijk.
Overigens betreft het hier een rechte bouw, geen appel, maar het plan blijft hetzelfde :D

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-23 16:26

Helpt dat shapewear ook om lijntjes van ondergoed enz weg te werken? Ik ben gewoon slank alleen ik vind het altijd storend dat je met name aan de zijkant deukjes krijgt waar je ondergoed zit

Slmt9

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-23 18:03

Dorine92 schreef:
Helpt dat shapewear ook om lijntjes van ondergoed enz weg te werken? Ik ben gewoon slank alleen ik vind het altijd storend dat je met name aan de zijkant deukjes krijgt waar je ondergoed zit

Daarvoor heb je naadloos ondergoed :D