Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
topsylover schreef:Loop je toevallig na het douchen heel lang met een handdoek op je hoofd rond met je natte haren erin?
Mijn zus heeft een paar jaar geleden ook last van hetzelfde gehad. Veel jeuk, schilfers, tientallen anti-roos shampoos geprobeerd. Uiteindelijk bleek dat er een huidschimmel ontstaan was in de vochtige, warme omgeving van een natte handdoek op je hoofd. Uiteindelijk heeft ze een schimmel shampoo gekregen (Selsun) en hiermee was het snel over.
anjali schreef:topsylover schreef:Loop je toevallig na het douchen heel lang met een handdoek op je hoofd rond met je natte haren erin?
Mijn zus heeft een paar jaar geleden ook last van hetzelfde gehad. Veel jeuk, schilfers, tientallen anti-roos shampoos geprobeerd. Uiteindelijk bleek dat er een huidschimmel ontstaan was in de vochtige, warme omgeving van een natte handdoek op je hoofd. Uiteindelijk heeft ze een schimmel shampoo gekregen (Selsun) en hiermee was het snel over.
Ik dacht juist dat dat beter zou zijn dan met een föhn drogen? Omdat die hete lucht uitdroogt?
Farjen schreef:...
En over deze hoor ik ook veel goeds, is ook zonder parfums (dat is meestal de boosdoener)
https://www.nl.eucerin.be/producten/der ... ea-shampoo