Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
billy3105 schreef:Hier 2 keer zonder roesje. Pure hel. Ik bleef maar kokhalzen en kreeg dan leuk t commentaar diep ademhalen. Hou 2 seconden dat ding stil dan kan ik ademhalen. (...)
Na de 2de scopie vroeg de arts nog doodleuk waarom ik huilde
moonsparkle schreef:amber15 schreef:Ik heb aangegeven dat ik erg opzag tegen de gastro. Hij is bij mij daarom onder diepe sedatie gedaan. Ik heb de hele tijd geslapen en niks van het onderzoek meegekregen.
Met een roesje ben je wat slaperig. Sommige mensen slapen echt, sommigen krijgen het onderzoek wel mee. Als ik jou was, zou ik gewoon even bellen en om een diepe sedatie vragen.
Droom je dan ook? Tegelijk ben ik namelijk ook bang omdat ik vaak nachtmerries heb waar ik heel moelijk uit kan komen soms enkel als het slecht afloopt dan schrik ik normaal wakker, maar wat als ik er dan niet uit kan komen? Of kun je dan niet dromen?
janderegelaa schreef:Ik snap niet dat er hier mensen zijn die het accepteren om het zonder een roesje te doen terwijl ze aangegeven hebben dat niet te willen. Dan zeg je toch gewoon nee?
moonsparkle schreef:Is er bij jullie wel iets uit het onderzoek gekomen? Was je a achteraf zeg maar blij dat je het hebt gedaan?
billy3105 schreef:janderegelaa schreef:Ik snap niet dat er hier mensen zijn die het accepteren om het zonder een roesje te doen terwijl ze aangegeven hebben dat niet te willen. Dan zeg je toch gewoon nee?
Ik kreeg bij beide het antwoord ‘dat is nu niet mogelijk’ ‘ en het valt echt wel mee’ dan sta je vast
janderegelaa schreef:Ik snap niet dat er hier mensen zijn die het accepteren om het zonder een roesje te doen terwijl ze aangegeven hebben dat niet te willen. Dan zeg je toch gewoon nee?