Joanne1987 schreef:Ja dus?
Dat is toch het risico als je een topic opent? Ik vind het gezeik, let op VIND
een mening, die je mag geven...
Oké

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Renee1991 schreef:Ik denk dat je pas weet hoe rete irritant dit is als je er zelf middenin zit.
Het zijn niet alleen de plezier wielrenners die hem rijden, daarna komen de profs hem rijden én dan tel je nog niet alle toeschouwers mee die met de auto er naartoe gaan, en als een mongool door de dorpjes scheuren om zo snel mogelijk weer op een goede volgende plek te staan om het peloton voorbij te zien komen.
Ik woon niet in Zuid Limburg maar ts ik kan me volledig vinden in je frustratie.
S8903N schreef:O jee er mag weer niet ‘gezeken’ worden, je mag alleen over de positieve dingen in het leven praten![]()
Dat die wielrenners zich werkelijk overal als een stel hufters gedragen en zich (net als het overgrote deel van NL dar wel netjes doet) niet aan de verkeersregels houden mag dus niks over gezegd worden. Foei foei hoor!
S8903N schreef:Er zijn altijd twee kanten aan een verhaal, zo gedragen deze zich over het algemeen als hufters en dat roepen ze lekker op zichzelf af dus ik snap TS helemaal.
Als je er niet tegen kan reageer je lekker niet
Joanne1987 schreef:S8903N schreef:O jee er mag weer niet ‘gezeken’ worden, je mag alleen over de positieve dingen in het leven praten![]()
Dat die wielrenners zich werkelijk overal als een stel hufters gedragen en zich (net als het overgrote deel van NL dar wel netjes doet) niet aan de verkeersregels houden mag dus niks over gezegd worden. Foei foei hoor!
Hele topics over dat alles racistisch is tegenwoordig en dat dat niet mag
En hier wordt gewoon een hele groep lekker over een kam geschoren
Zolang het maar in je eigen straatje past, mag zoiets uiteraard
Het gaat niet om het zeiken an sich, maar de manier waarop, het begint al met de titel.
Hoewel gecensureerd, moet dat nu echt? En kunnen we anderen echt ook niet iets gunnen? Is de wereld zo naar de klote, zo egoïstisch geworden?
Jullie weten toch helemaal niet wat die mensen de rest van hun dagen/leven doen? Net als dat ze dat niet voor jullie kunnen invullen
Leef en laat leven...
En sorry als mijn mening hier niet bij het gros past, so be it
SusanH schreef:Ik snap ts en de frustratie, wat ik wel heb geleerd is dat je je alleen druk moet maken op zaken waar je zelf invloed op hebt. Al het andere kun je het beste een weg in proberen te vinden om het draaglijk te maken voor jezelf. Dus zorg dat je bijvoorbeeld de deur niet uit hoeft, of probeer je route aan te passen zover dat kan. Of nog beter, ga lekker zelf een weekendje weg als je de mogelijkheid hebt. En als je er toch doorheen moet, neem de tijd en probeer te accepteren dat het wat langer duurt dan normaal.
KimD schreef:Die toerversie mag per direct worden afgeschaft of veel strenger worden gecontroleerd op veiligheid en verkeersregels.
Janneke2 schreef:15.000 toerfietsers zijn in Fryslân prima te beteugelen.
Uiteraard zijn er culturele verschillen tussen Limburg en Fryslân, maar aan het aantal zal het niet liggen.
KimD schreef:SusanH schreef:Ik snap ts en de frustratie, wat ik wel heb geleerd is dat je je alleen druk moet maken op zaken waar je zelf invloed op hebt. Al het andere kun je het beste een weg in proberen te vinden om het draaglijk te maken voor jezelf. Dus zorg dat je bijvoorbeeld de deur niet uit hoeft, of probeer je route aan te passen zover dat kan. Of nog beter, ga lekker zelf een weekendje weg als je de mogelijkheid hebt. En als je er toch doorheen moet, neem de tijd en probeer te accepteren dat het wat langer duurt dan normaal.
Sorry hoor, maar dat maakt het nog erger. Een weekendje weg, op kosten van wie? Organisatie AGR?![]()
Ik denk dat dit echt de omgekeerde wereld is. De amateurs en fans zijn TE GAST in een gebied, zij hebben zich imo netjes te gedragen en aan te passen en te accepteren dat het iets langer duurt ipv de inwoners van het Heuvelland.
Het is niet voor niks dat inwoners massaal spijkers strooien en ervoor zorgen dat het steeds onaantrekkelijker wordt wat jammer genoeg niet werkt en gevaarlijk is. Maar ik begrijp het wel.
Als je direct aan de route woont in een klein (boeren)dorp dan kun je maandag & dinsdag de puinhoop zelf opruimen. Belachelijk.
Oscar schreef:Janneke2 schreef:15.000 toerfietsers zijn in Fryslân prima te beteugelen.
Uiteraard zijn er culturele verschillen tussen Limburg en Fryslân, maar aan het aantal zal het niet liggen.
Bij jullie is het een evenement met toerfietsers, en in Zuid-Limburg is het het hele jaar feest met voornamelijk (wannabe) wielrenners en mountainbikers. Volgens mij is dat toch wel een verschil.
De snelheden zijn ook wel anders. Toerfietsers rijden ongeveer 15 km/uur op het vlakke en wielrenners razen met een flinke snelheden van de heuvels af.
KimD schreef:Hier hetzelfde, ik overweeg ieder jaar weer om spijkers in de slaan en spraypaint.![]()
Ze sluiten zelfs de enige ader naar het Heuvelland af voor die ellende en nu is zelfs de oprit naar DE dicht dus die Duitsers moeten ook allemaal via diezelfde ader naar Aken.![]()
Ik word sowieso altijd verdrietig van de AGR, dat is de opener voor het toeristenseizoen die het Heuvelland overspoelen en vernaggelen.
voet schreef:Isabonny schreef:Maar er zal er eens eentje een voet uit die klikpedalen moeten halen. Dat zie je bijna geen een doen.
Ja...ik zie er nu toevallig eentje staan voor op de stoep. Die staat te wachten op de rest.
Hij moest niet toevallig even plassen?
Fitzroy schreef:Tja, ik snap dat het het vervelend is. Ik heb midden op de Veluwe gewoond en ook daar was het in de zomer altijd druk met fietsers maar nog veel erger, motoren die het gas even lekker opendraaiden.
Was altijd blij als het weer najaar werd.
Albert schreef:Fitzroy schreef:Tja, ik snap dat het het vervelend is. Ik heb midden op de Veluwe gewoond en ook daar was het in de zomer altijd druk met fietsers maar nog veel erger, motoren die het gas even lekker opendraaiden.
Was altijd blij als het weer najaar werd.
Wij zaten op een fietsroute kruispunt, boven op de heuvel in Hoog Soeren. Het kan altijd erger Fitz.
Ik snap de klager, maar besef dan wèl dat zonder de inkomsten uit toerisme, het bestaan in Zuid Limburg een stuk kariger zou zijn.