Zonnebrand

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 11:53

boeflover schreef:
Ik zoek een goede vervanger voor de Banana Boat sport 50, deze is in NL niet te koop maar ik heb nog niets gevonden wat zo fijn werkt! Plakt niet, je hoeft hem niet eens uit te wrijven perse en hij beschermt top!

https://www.bol.com/nl/nl/p/banana-boat ... oductImage

boeflover

Re: Zonnebrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 08:43

Bedankt voor de tips! En dus wel te koop op bol, al is het niet de spray maar ms wel eens te proberen. Met de banana boat spf 50nog nooit verbrand en dat kan ik van andere merken niet zeggen, snap niet dat de Kruidvat of ander winkels dit merk nog niet hebben gevonden en in hun assortiment hebben opgenomen.

Eapy

Re: Zonnebrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 16:43

Voor degenen die Australian Gold gebruiken (voor het gezicht), welke kleur gebruiken jullie? Is ie erg oranje?

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 17:19

Met dank aan dit topic biodermal voor de gevoelige huid besteld, spf50. Ben benieuwd, ik verbrand ook erg snel dus een goede bescherming is voor mij een must.

Ik gebruik nu vaak gewoon Nivea spf50 op mijn gezicht maar dat bevalt eigenlijk niet zo goed.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 17:44

Eapy schreef:
Voor degenen die Australian Gold gebruiken (voor het gezicht), welke kleur gebruiken jullie? Is ie erg oranje?

Ik heb verschillende geprobeerd en zag er bij alle varianten uit als Trump. Geen succes :')