Floaten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Damelza

Re: Floaten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-23 17:08

Ik ben hier in Alkmaar geweest. De eerste keer met een heel arrangement vooraf (sauna & massage) en de keer daarna alleen het floaten. Vind het zeker een aanrader! Maar nog te weinig gedaan om te zeggen dat het echt helpt.

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-23 17:11

Klinkt hemels dit.
Iemand adres in de buurt van Zutphen doetinchem arnhem?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-23 17:21

Linnie050 schreef:
Wat kost het gemiddeld eigenlijk?

Wij betalen €50 voor een uur floaten.

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-23 19:37

Bedankt voor alle tips! Die in Vught ziet er heel goed uit. Ik ga het een keer proberen.

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-23 17:36

Zaterdag is het zo ver, ben heel benieuwd!

Oshaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 17:44

Gaby schreef:
Floaten klinkt heel goed! Heeft iemand een tip voor een adres met een float kamer in Zuid-Holland of provincie Utrecht? :)
Vught is voor mij 1 uur en 50 minuten reizen, ik hoop adresjes te vinden waarvoor ik maximaal 90 minuten enkele reis hoeft te reizen.

Wij zijn een keer naar die in Scheveningen (op de pier) geweest. Die hebben kamers. Mijn man vond het erg fijn (en wel een beetje spannend ook).

lrm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 17:46

Wij hebben inderdaad een floatspa haha. Het is voor iedereen anders maar verder heerlijk.

www.floatspatwente.nl, dit is onze website. We zitten in Boekelo.
Mocht je vragen hebben stel ze gerust!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 17:53

Veel plezier Liek! :):) Geniet er van!

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-23 17:59

lrm schreef:
Wij hebben inderdaad een floatspa haha. Het is voor iedereen anders maar verder heerlijk.

https://www.floatspatwente.nl, dit is onze website. We zitten in Boekelo.

Ziet er prachtig uit! Zonde dat het erg ver rijden is.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 19:42

Ik wil heel graag een keer met mijn vriend floaten, typetje passievolle workaholic die nooit stilstaat. Maar hij voelt weerstand, omdat hij tinnitus heeft en bang is dat hij niet tot rust komt door de suis/piep. Iemand ervaring met floaten en tinnitus?

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 19:46

Met allebei niet. Hoop dat het alsnog kan voor jullie!

Mij leek het ook leuk om samen te doen maar begreep dat het voor nierpatiënten niet verstandig is dus moet dat nog even uitzoeken.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 19:51

Op de website van Irm staat bv dat er ook muziek aan kan of je eigen usb stick mee.
Helpt dat wat met tinnitus?

Suliko schreef:
Ik wil heel graag een keer met mijn vriend floaten, typetje passievolle workaholic die nooit stilstaat. Maar hij voelt weerstand, omdat hij tinnitus heeft en bang is dat hij niet tot rust komt door de suis/piep. Iemand ervaring met floaten en tinnitus?

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 20:34

lrm schreef:

https://www.floatspatwente.nl, dit is onze website. We zitten in Boekelo.

Ahh ik verwachte tijdens het lezen dat dat vast niet in de buurt zou zitten, maar wel dus :D ik moet nog wat verder herstellen van m’n keizersnee, maar ga het zeker onthouden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 20:53

Suliko schreef:

Ja, ik heb milde tinnitus. Ik heb er tijdens het floaten geen aandacht voor gehad en geen last van gehad. Je oren zitten sowieso onder water en er staat inderdaad muziek aan. Bij ons ging die na 10 min uit maar je kunt er evt voor kiezen om die aan te laten. Ik had er geen last van en het verergerde ook niet tijdens het floaten.

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 21:37

Doe je floaten in badkleding?

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 23:15

girlyggirl schreef:
Doe je floaten in badkleding?

Zelf draag ik niks, gaat ook om zo min mogelijk “prikkels” en kleding is toch ook weer een aanraking op de huid. Maar volgensmij mag je het wel dragen als je het zou willen :)

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 23:20

Mijn geliefde heeft het uitgeprobeerd en gaf aan dat het heel snel heel erg warm werd en hij de klep van de capsule open deed.
Tevens kon hij de rust niet vinden omdat hij wist dat hij een uur mocht floaten en er ergens een klokje ging tikken. Hij zou muziek horen als het uur bijna om was. Hij was er voor die tijd al uit maar de muziek was zo hard dat hij blij was niet meer in de capsule te zitten.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-23 06:44

Een keer gedaan en nooit weer :'). Ik ben zo ontzettend misselijk en ziek geworden,reken daar nog een halve paniekaanval bij omdat ik bang was daar alles onder te spugen. Nog dagen last van gehad, nooit eerder zo misselijk geweest. Wel 5-6u aan een geslapen erna, dat dan wel weer.