Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LaDonna75 schreef:Myfairytale schreef:Oh, lees veel goede ervaringen gelukkig!
Wauw LaDonna75, wat is dat bij jou ook mooi geworden!
Ik wou dat ik die huisarts had!
Iedereen kan er terecht, ook als je er geen patiënt bentinmiddels is ze zelfs gestopt als huisarts en doet alleen nog maar cosmetische ingrepen.
Rubs schreef:Ik heb het 20 jaar geleden laten doen ivm de vermoeidheid, en nooit spijt van gehad! Niemand zag het verschil en dat wilde ik ook niet. Het was niet cosmetisch maar ik werd doodmoe van het ophijsen van mijn oogleden de hele dag. Daarna kon ik gewoon mijn gezicht ontspannen zonder dat mn ogen dicht vielen. Van de verdoving kan ik me niks meer herinneren, dus dat stelde dan waarschijnlijk echt niks voor.
TIP, leg vooraf een zak erwten in de vriezer. Je moet echt de dagen erna plat op bed en koelen, koelen en nog eens koelen. Anders ben je bont en blauw.
Het werd niet vergoed.
Neonlight schreef:Bij mij staat het ook al jaren op mijn lijstje, maar nog niet gedaan omdat ik de medische indicatie belachelijk streng vind en ik het idioot vind dat het zelf betaald moet worden als het niet voor je pupil zit. Dat zit het bij mij net niet. Heb er gelukkig geen hoofdpijn van, maar wel vermoeiend, vooral 's avonds. Niet heel fijn als je avonddienst hebt.
Maar medische indicatie nooit geprobeerd, dacht dat dat geen zin had maar kan dat dus wel proberen?