Eergister begon ik met niezen, nu heb ik er knallende koppijn, zere spieren en een verstopte neus bij. Ik zal duimen voor mezelf dat het hier bij blijft.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gwenvd schreef:Maar zouden jullie nog testen dan? Het voegt verder niet echt iets toe toch? We moeten toch uitzieken.
Hebben jullie nog tips tegen een zeer lijf van het liggen?
CarolineCF schreef:Hier voor het eerst Corona. Voelt ook als zware griep. Koorts. Keelpijn. Mijn kaken en oogkassen doen zeer. En maar snotteren. Baaaaaaaaaaah
Vayo schreef:Gwenvd schreef:Maar zouden jullie nog testen dan? Het voegt verder niet echt iets toe toch? We moeten toch uitzieken.
Hebben jullie nog tips tegen een zeer lijf van het liggen?
Nee, wij testen niet meer. Boodschappen zijn al duur genoeg. Ik ga geen geld uitgeven aan zelftesten.
Als ik zo ziek ben net als jij blijf ik automatisch thuis. Hooguit een snelle noodzakelijke boodschap. Ik zie de meerwaarde niet meer in van het testen. Wat maakt het nu nog uit of het corona is of griep? Bij beide wil je wat voorkomen dat je anderen besmet. En als je gevloerd bent door één van beide of een fikse luchtweginfectie bijv. dan wil je je gemak wel houden toch?
Ik zou een paracetamolspiegel opbouwen. Een douche kan ook wel eens opfrissen. En toch een beetje in beweging blijven en wat rekken en strekken wil nog wel eens helpen tegen de pijn in je lijf.
Toen ik mij op mijn naarste voelde nam ik naast 2 paracetamol ook nog een naproxen in.
Beterschap!
SophievdV schreef:Ik test ook niet meer. Alleen als het echt moet, bijvoorbeeld in het ziekenhuis oid. Als ik ziek ben blijf ik sowieso liever thuis want dan lig ik graag plat. En als mensen langs willen komen dan geef ik aan dat ik ziek ben. Mensen waarvan ik weet dat ze kwetsbaar zijn bezoek ik dan niet.
Eapy schreef:Wij waren eergisteren van plan om te eten bij vrienden van ons. Ik was wat verkouden en wilde voor de zekerheid testen, aangezien één van de twee regelmatig op bezoek gaat bij haar recent verzwakte opa. En jawel… Corona. Ben dus blij dat ik getest heb!
Needje schreef:Nou ja buiten dat dit topic over griep gaat begrijp je zelf toch ook wel dat elk virus potentieel een verzwakte ouwe kan omleggen. Snap dus echt niet waarom er alleen bij Corona zo hysterisch over gedaan wordt. That's it.