Oordopjes voor slaap

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BillyJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-23 01:18

Ik ben tot nu toe tevreden over de flare sleep pro earplugs!

Ze zijn blijven zitten, eureka!
Ze zitten ook fijn, heb er geen last van gehad.

Ik hoor de wekker nog maar heb ook een fitbit charge 5 waarop ik de wekker zet, deze trilt en dat is genoeg om mij wakker te maken.

Ik heb ook een slaapmasker bij besteld, had ik véél eerder moeten doen :D ben zowat in coma gegaan hahahaha

Ook zaten er siliconen dopjes bij om te proberen en schuimen dopjes.
Die gaan we dus ook testen binnenkort.

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 21:08

BugsFunny schreef:
Ik zweer bij wax oordoppen. Man snurkt enorm en dit zijn de enigste die bij mij werken.
Zitten in een geel doosje met bruin deksel.
Ik knip er altijd 1 doormidden.
Juist omdat ze zo zacht zijn lan je er makkelijk op liggen en sluiten ze aan in je oren

Dit doe ik ook! Hele waxoordopjes vallen altijd uit, maar de halve oordopjes blijven veel beter zitten. Bijna geen uitval meer, met toch goede demping.

BillyJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-23 08:52

Juangi schreef:
BugsFunny schreef:
Ik zweer bij wax oordoppen. Man snurkt enorm en dit zijn de enigste die bij mij werken.
Zitten in een geel doosje met bruin deksel.
Ik knip er altijd 1 doormidden.
Juist omdat ze zo zacht zijn lan je er makkelijk op liggen en sluiten ze aan in je oren

Dit doe ik ook! Hele waxoordopjes vallen altijd uit, maar de halve oordopjes blijven veel beter zitten. Bijna geen uitval meer, met toch goede demping.

Nooit aan gedacht om ze doormidden te knippen }:0

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-23 11:07

https://www.etos.nl/producten/ohropax-s ... 30910.html

Deze oordopjes heb ik. Zitten voor mij echt onwijs fijn en ik hoor bijna niks meer. Als ik ze al in heb en denk ik moet nog naar de wc en ik doe de lamp aan en merk dat de deur opslot zit, omdat iemand onder de douche staat hoor ik daar dus echt niks mee. Dus dat was toen maar naar beneden lopen. Zelfs mijn ex die heel hard kon snurken hoorde ik bijna niet.