Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moniiquee schreef:Ik heb om de week, mits mijn bloed goed is, een kuur. Ik ben vooral het weekend erna, doodmoe. Dan slaap ik echt heel veel..
Maar dat herstelt zich gelukkig steeds heel snel, bijzonder hoe hard je lichaam kan werken
Dinsdag is hopelijk nummer 6! Voelt zo goed, dat ik weet dat ik dan op de helft ben. Voor mijn gevoel, begint het dan echt af te tellen!
moniiquee schreef:Ik heb om de week, mits mijn bloed goed is, een kuur. Ik ben vooral het weekend erna, doodmoe. Dan slaap ik echt heel veel..
Maar dat herstelt zich gelukkig steeds heel snel, bijzonder hoe hard je lichaam kan werken
Dinsdag is hopelijk nummer 6! Voelt zo goed, dat ik weet dat ik dan op de helft ben. Voor mijn gevoel, begint het dan echt af te tellen!
Sellyxx schreef:Van harte gefeliciteerd!![]()
Wat bijzonder dat dit misschien wel voor jou het meest spannende jaar van je leven is, maar dat je ten midden van dit alles maar dan ooit bewust stil staat en je leven kan vieren. Alsof jouw verjaardagstaart nu een bijzonder goud randje heeft gekregen, juist door de moeite van het leven heen.
Ik vier het, vanachter mijn laptop, met je mee!