Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FennyPower schreef:Kan zijn dat dat spierpijn is doordat je compenseert met de rest van je lichaam, maar verstandig dat je toch je HA even gebeld hebt.Mhh de pijn is door geschoten naar boven rondom mijn ribben. Daar was ik volgensmij niet op gevallen.
Dubio of ik nu weer terug moet bellen naar de dokter
SusanH schreef:Jessix schreef:Ik zou toch nog even verder onderzoek laten doen en het liefst nogmaals foto's. Helemaal omdat je aangeeft niet te kunnen liggen in de positie die ze het liefste wilde.
Ik heb mijn rug zwaar gekneusd gehad na een val van mijn paard. De ergste pijn die ik ooit gehad heb in mijn leven, ondanks de pijnstillers. Ik kon maar op 1 manier liggen in bed ( op mijn rug met een kussen onder mijn knieën). Dus zo gek vind ik het niet wat ts aangeeft. Ik ben uiteindelijk door een manueel therapeut behandeld omdat mijn wervels scheef bleken te staan. Dit hebben ze op de foto en scan niet gezien. Toen zij ze weer recht had gezet ( dat was echt heel naar) werd het wel iedere dag een stukje beter. Maar heeft alsnog zeker 3 maanden geduurd voor ik weer uit de.v8eten kon.
Lizenlotte schreef:Schaambeen dus? Dat is echt pijnlijk en kan helaas zomaar 3 maanden duren, ik hoop voor jou dat je er niet zo lang last van houdt en dat je goede pijnstilling hebt gekregen. Bij mij was het dus precies zo, dus goed dat je gevraagd hebt om verder onderzoek! Sterkte met de pijn.
FennyPower schreef:Ik blijk toch een scheurtje te hebben in het bot.
Zeker met de klachten die ik extra erbij heb gekregen komt dit overheen met waar de breuk zit. Dat zorgt dat het overstraald naar andere plekken. Die pijn.
Een scheur in mijn pubis.