Ik ga ook goed met mijn doelen al had ik ze al wat eerder gesteld, namelijk in juni 2022 toen 2 mensen afzonderlijk aan mij vroegen hoe lang ik nog moest met mijn zwangerschap. Note: Ik was niet zwanger maar gewoon te dik. Ik wilde al een hele tijd afvallen, maar had de gebruikelijke smoesjes: Geen tijd, te moe, gezin, bedrijf, hoogseizoen, hou van lekker eten en drinken etc.... ofwel ik was gewoon professioneel slachtoffer van mijn eigen gedrag.
Alles omgegooid, coaching, personal training en dieet aanpassen en voila we zijn bijna 6 maanden verder, ben 16 kilo kwijt. Train 2 x per week met PT en doe 2 x per week hardlopen. Dat gaat echt nu de goede kant op. Ben veel fitter, ben veeeeel minder moe, kan een leukere moeder zijn voor mijn kids en meer doen met mijn paarden. ben van 95 kilo nu naar 79 gegaan en wil onder de 70 uitkomen. Ondanks dat ik weinig tijd heb, MAAK ik tijd voor mezelf en als je echt wil kun je dat gewoon. Dan maar een uurtje minder moe op de bank hangen. Voel mij echt zoveel beter. En ja ik kan niet meer dagelijks aan de wijn, of meerdere malen per week een pak koekjes naar binnen werken, maar ik drink nog steeds af en toe een wijntje, eet nog steeds af en toe een stukje taart en lust ook nog een koekje, maar alles in veel mindere mate. Ook eet ik bijna geen brood, pasta en aardappelen meer, maar wel als ik uit eten ga. Alleen gewoon wat minder en dat is echt heel goed vol te houden. En als ik een paar dagen zondig dan houd ik er weer een paar dagen meer rekening mee en dat compenseert prima zo. Heb echt een fijn ritme te pakken.