Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yv_ schreef:Ik heb ook jarenlang Fanola en Fudge afgewisseld, met voorkeur voor Fanola.
Het laatste halfjaar gebruik ik echter de Goodbye yellow van Schwarzkopf en daar reageert mijn haar (en hoofdhuid) echt stukken beter op. Sterke pigmenten, maar totaal niet droog. Ik heb tussendoor ook die nieuwe lijn van ze geprobeerd, maar kom toch weer terug op de No Yellow. Ook heel fijn prijsje, alleen niet in de drogist of supermarkt te koop. Maar ik bestel toch altijd haardingen online, dus voor mij geen probleem
https://www.haarspullen.nl/nl/schwarzko ... =141625424
Rytir schreef:Bij mij droogt de fanola juist meer uit dan de fudge. Ik heb bruin haar met highlights maar heel veel natuurlijke warme en koper tinten (waar ik dus vanaf wilde). Dat maakt natuurlijk ook uit. De fudge kan ik alleen niet even laten intrekken om mijn bruine basiskleur wat koeler te maken want dan worden mijn highlights paars... De shampoo van mijn kapper werkt maar die moet ik iedere wasbeurt gebruiken dus dat is rete duur. De Elvive deed bijna niks en uiteindelijk uitgekomen bij andrelon. Eens per 1 a 2 weken doe ik daar een ' haarmasker' mee (super charmant met verhoud folieom het hoofd). Dat werkt tot nu toe het beste! Koele tinten, geen uitgedroogd haar en het ruikt ook minder zilver shampoo'erig