Ik heb onderstaand passtukje. Zoveel mogelijk open, zodat mijn oor nog lucht heeft. Na een verkoudheid of ineens warm weer krijg ik soms ook wel een loop-oor of oorontsteking, maar verder is het droog.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
supertammy schreef:@Art_Ificious, misschien is een oorapparaat met een passtukje dan meer wat voor jou?! Bij mij kunnen er geen microfoontjes in mijn oor, omdat het een radicale holte is. De ruimte binnenin is veel groter dan de buitenkant. Zelfde aandoening gehad als jou.
Ik heb onderstaand passtukje. Zoveel mogelijk open, zodat mijn oor nog lucht heeft. Na een verkoudheid of ineens warm weer krijg ik soms ook wel een loop-oor of oorontsteking, maar verder is het droog.
[ [url=m/EC97FY.jpg]Afbeelding[/url] ]
future_vet schreef:Wellicht wat off-topic maar interessant te lezen andere ervaringen over de cholesteatoom.
Ik heb dat ook gehad namelijk.
Ontdekt op m’n 18de, maar geen idee hoe lang het er al zat. Was vroeger zo vaak naar huisarts geweest met “ik hoor slecht”. Kreeg altijd terug “ja maar je bent verkouden, dus neusspray” of “we spuiten je oren wel uit”.
Nou cholesteatoom was zo groot dat ik met spoed geopereerd moest worden. Geen gehoorbeentje meer te redden, bot aangetast en uiteindelijk alles verstevigd met glasvezel. Geen donor of protesters helaas, daar was de ruimte te groot voor. Dus ik hoor gewoon slecht.
future_vet schreef:Nee want mijn trommelvlies was intact. Had wel veel last van duizeligheid
Als kind wel af en toe oorontsteking gehad, maar blijkbaar gingen de alarmbellen nog niet af toen.
Art_Ificious schreef:Wat voor hoorapparaat heb je TS?
....
Ik ben bij amplifon geweest.
ampli-connect R 5
Kan met smartphone bediend worden. Maar met mijne lukt dat niet (mijne ondersteund geen Google en veel apps werken Dus niet)
....
vierspan schreef:Blijven terug gaan wanneer je niet tevreden bent, ik weet van mijn partner dat het heel heel veel uit maakt wie (welke medewerker) je helpt bij de hoorzaak.
Art_Ificious schreef:Idd als je niet tevreden bent blijven terug gaan.
Ik was van in begin tevreden. Maar tijdens de proefperiode van 1 maand waarbij elke week het toestel weer iets bijgesteld werd, had ik geen last van vocht in mijn oor.
Durf mijn toestel echter niet dragen bij de paarden en bij de koeien waar ik werk of op de boerderij van mijn vriend. Ben bang dat het eens valt en ik het niet terug vind, of erger, dat het in de koeienroosters valt
future_vet schreef:Art_Ificious schreef:Idd als je niet tevreden bent blijven terug gaan.
Ik was van in begin tevreden. Maar tijdens de proefperiode van 1 maand waarbij elke week het toestel weer iets bijgesteld werd, had ik geen last van vocht in mijn oor.
Durf mijn toestel echter niet dragen bij de paarden en bij de koeien waar ik werk of op de boerderij van mijn vriend. Ben bang dat het eens valt en ik het niet terug vind, of erger, dat het in de koeienroosters valt
Oh bij mij zit hij wel stevig? Ook met kalveren verlossen nooit de angst gehad dat hij eruit zou vallen…
Art_Ificious schreef:Idd als je niet tevreden bent blijven terug gaan.