Je interne kachel heeft wel brandstof nodig, dus vergeet niet goed te eten. Winterkost heet niet voor niets zo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eef_Bam schreef:Voor je voeten Muckboots Arctic weekend of Sport! Zijn goed tot -30. Ga daar gewoon met normale sokken in, maar nooit meer koude voeten bij de paarden! Voorheen deed ik thermossokken over gewone sokken aan en nog bevroren tenen. Qua handschoenen de polartec van Roeckl. Echt fijn warm zonder teveeel belemmering u beweging zoals andere dikke handschoenen.
xDaninex schreef:Eef_Bam schreef:Voor je voeten Muckboots Arctic weekend of Sport! Zijn goed tot -30. Ga daar gewoon met normale sokken in, maar nooit meer koude voeten bij de paarden! Voorheen deed ik thermossokken over gewone sokken aan en nog bevroren tenen. Qua handschoenen de polartec van Roeckl. Echt fijn warm zonder teveeel belemmering u beweging zoals andere dikke handschoenen.
Heb je een linkje welke jij hebt?
Hilary schreef:Ladyson schreef:Heel andere invalshoek, maar Jumping jacks doen verricht bij mij wonderen..
Of een flink stuk vegen.
Itamarka schreef:Hoi TS,
Ik had vorig jaar op bol.com een verwarmde jas gekocht. Werkt met een powerbank. Is echt heerlijk warm op je rug, nek en borst! Maar voor bij de paarden wordt hij te rap vuil en die dingen moet je heel voorzichtig wassen.
Nu heb ik met black Friday de verwarmde bodywarmer van HKM gekocht. Verwarmt enkel de rug maar ik ga gewoon niet meer buiten zonder! Echt beste aankoop ever![]()
Voor op de koets kan je misschien wel de jas doen. Om te rijden of voor klusjes in en rond de stal is de bodywarmer perfect onder een vuile jasHij is heel dun en strechy dus past overal over en onder
![]()
In de bodywarmer heb ik wel een sterkere powerbank gestoken van 10000 mah want die van 5000 ging mij niet lang genoeg mee. Nu heb ik toch wel zeker 6h warmte op de hoogste stand.