Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Movement schreef:Wat bij mij helpt is veel thee drinken!
Zonnetje81 schreef:zelf s met 23 graden voelt het hier helemaal niet warm
Zonnetje81 schreef:Paardrijlegging met een superdry trainingsbroek er overheen.
Hemdje, ariat fleece trainingsvest en een fleece vest van kingsland.
dikkere sokken met badstof voering aan. En in mijn cowboy laarzen overdag dubbel
Zonnetje81 schreef:Helaas zit dat er nu niet in, ik heb voorheen actief kracht training gedaan. Maar ik werk fulltime, na het werk 2 pony’s verzorgen in eigen beheer en daarna thuis nog mijn eigen dieren bedrijfje waar ik fysiek ook nog 2 uur bezig ben. Dus helaas is mijn dag te kort.
Gelukkig ben ik niet de enige.
Menino schreef:Is wetenschappelijk geloof ik juist onderzocht dat dit averechts werkt omdat de hete drank je kacheltje naar beneden haaltMaar je kunt er wel lekker je handen aan opwarmen.
Movement schreef:Menino schreef:Is wetenschappelijk geloof ik juist onderzocht dat dit averechts werkt omdat de hete drank je kacheltje naar beneden haaltMaar je kunt er wel lekker je handen aan opwarmen.
Oh echt? Ik ervaar dit niet. Ik word er juist heerlijk warm van! In de zomer klopt het inderdaad wel dat thee drinken op warme dagen helpt om je lichaam te koelen.
Winged schreef:Zonnetje81 schreef:Helaas zit dat er nu niet in, ik heb voorheen actief kracht training gedaan. Maar ik werk fulltime, na het werk 2 pony’s verzorgen in eigen beheer en daarna thuis nog mijn eigen dieren bedrijfje waar ik fysiek ook nog 2 uur bezig ben. Dus helaas is mijn dag te kort.
Gelukkig ben ik niet de enige.
Zelfs een wandeling van 15 minuten kan al helpen warm te worden. Bewegen zorgt voor warmte.
Verder: kleden in laagjes, warme dranken (Warme citroenranja?), voeten goed warm houden, dekentje, eventueel 10 minuten hoepelen of touwtje springen...