OleJon schreef:
Je kiest ervoor om een bericht uit september te geloven over een bericht van deze maand van een betrouwbare bron?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chevax schreef:TS, wat is nu je bedoeling met dit topic. Je hebt duidelijk een mening, maar verschuilt je hier achter “wat een man zei”. Het zoveelste topic waarin de zotste complotten voorbij komen?
Weet je wat pas écht irritant is? Mensen die zich eigenlijk geen reet interesseren voor gezondheid, maar zich als een halve arts beschouwen, “want Google…”.
OleJon schreef:Dus iemand die met zijn werk verdachte omstandigheden waarneemt word ook al gezien als een complot.
Willekes schreef:Je hoeft niet in de complot en wappiehoek te zitten om gewoon met kritische blik naar een onderwerp te kunnen kijken en/of te willen weten hoe iets zit. De waarheid ligt ergens in het midden.
[***] schreef:Willekes schreef:Je hoeft niet in de complot en wappiehoek te zitten om gewoon met kritische blik naar een onderwerp te kunnen kijken en/of te willen weten hoe iets zit. De waarheid ligt ergens in het midden.
Het verschil hierbij is wel dat er mensen zijn die kritisch kijken naar alle zaken en dat er mensen zijn die kritisch kijken naar de mainstream media, maar vervolgens allerlei vage verhalen met enorm veel verregaande insinuaties zonder enige bronvermelding voor zoete koek slikken.
Als je alleen dat laatste doet, kom je nooit bij de waarheid uit. Ik vind het bericht wat in de openingspost gedeeld wordt - samen met veel andere berichten van deze TS - een prachtig voorbeeld van de politiek en mainstream media extreem wantrouwen, maar vervolgens wel allerlei vage verhalen aannemen én verspreiden. Een iets kritischere blik die kant op zou niet verkeerd zijn.
Cer schreef:Het meer controle en minder privacy verhaal is ook iets om in de gaten te houden.. dat probeer ik dus wel te volgen![]()
Myocarditis..eughh .. dat hart ding probeer ik ook in de gaten te houden..
elastieken uit aders …. Dat dan weer niet
BigOne schreef:Myocarditis wordt zo vaak genoemd icm vaccineren, in het begin was al duidelijk dat het, komende door vaccineren zeer mild is en meestal vanzelf over gaat. Door een covid infectie heb je zelfs 30 meer kans om het op te lopen, elke infectie, zelfs een simpel verkoudheidje kan myocarditis veroorzaken.
Cer schreef:BigOne schreef:Myocarditis wordt zo vaak genoemd icm vaccineren, in het begin was al duidelijk dat het, komende door vaccineren zeer mild is en meestal vanzelf over gaat. Door een covid infectie heb je zelfs 30 meer kans om het op te lopen, elke infectie, zelfs een simpel verkoudheidje kan myocarditis veroorzaken.
Ik weet niet of je op mij reageert maar met 3 vaccinaties en 4x Covid hou ik t voor mezelf gewoon in de gaten.. dat is alles wat ik schrijf