Goed matras, waar ben jij blij mee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 20:09

Binoche schreef:
Op de website van Matt sleeps staat ook dat je 120 nachten mag uitproberen. Vraag mij af of je dan wel een nieuwe matras krijgt als je die bestelt, of dat daar dan ook al anderen op hebben proef geslapen?

Daar kan je dus voor kiezen als je er eentje koopt. Wij hebben ook een Matt sleeps matras sinds kort en zijn voor een ‘testmatras’ gegaan. Dan zit er een nieuwe hoes omheen, maar je krijgt een korting en mag hem zelf gewoon 120 dagen uitproberen. Of je kunt voor een onbeslapen/nieuw matras gaan en dan is het de normale nieuwprijs.

Maar hier gaat hij niet meer weg! We hebben in onze camper het duurste matras van de ikea, maar deze van Matt is zoveel fijner! En heel fijn ook dat hij aanpasbaar is :)

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 20:12

Binoche schreef:
Op de website van Matt sleeps staat ook dat je 120 nachten mag uitproberen. Vraag mij af of je dan wel een nieuwe matras krijgt als je die bestelt, of dat daar dan ook al anderen op hebben proef geslapen?

Ja, je krijgt gewoon een nieuwe als je die besteld. Je kunt ook de gebruikte versie kopen, die zijn goedkoper. Staat allemaal netjes op hun website hoe ze dat doen zodat het hygiënisch verantwoord is.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 20:27

lianne125

Re: Goed matras, waar ben jij blij mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 20:56

Ik ben heel tevreden met mijn Mline matrassen. Sindsdien een stuk minder lichamelijke klachten.

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 21:14

Hevonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 21:22

Had een Emma-matras. Lag wel okay, maar het aantal zeer scherpe veren dat er doorkwam was minder fijn. Heb nog steeds littekens van die scherpe veren her en der; ging echt tot bloedens toe.

JHeb sinds 2 jaar een Ikea-matras, bevalt echt heel goed. Geen akelige veren.

Beide matrassen zijn pocketvering.

JudithO

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 21:36

Ik heb ook een Matt sleeps. Nu sinds anderhalve maand en werkelijk, ik heb maar eens eerder zo'n fijn matras gehad! Echt ontzettend fijn.

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 21:48

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 08:19, in het totaal 1 keer bewerkt

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 21:54

Earth schreef:
Ik slaap met 1 knie opgetrokken en 1 knie recht, dus dat gaat in principe niet op haha. :P

Zo slaap ik ook, maar met een kniekussentje onder de opgetrokken knie. Houd mijn ruggengraat recht en mijn knie heel :)

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 21:55

prompter schreef:
Earth schreef:
Ik slaap met 1 knie opgetrokken en 1 knie recht, dus dat gaat in principe niet op haha. :P

Zo slaap ik ook, maar met een kniekussentje onder de opgetrokken knie. Houd mijn ruggengraat recht en mijn knie heel :)

Dit wilde ik ook antwoorden, ik ging er vanuit dat je je knieën op elkaar legde, maar ook als je ze niet op elkaar legt kan een kussen goed werken. :) Is voor je ruggengraat ook prettiger!

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 21:57

Misschien moet ik dat kussentje ook eens proberen. Al moet ik die wel aan 2 kanten leggen. Ik wissel snachts wel wat af.

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-22 21:58

Ja ik ook haha.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 21:58

Hevonen schreef:
Had een Emma-matras. Lag wel okay, maar het aantal zeer scherpe veren dat er doorkwam was minder fijn. Heb nog steeds littekens van die scherpe veren her en der; ging echt tot bloedens toe.

Jeetje, dat is wel heel heftig! Maar hoe lang heb je er dan wel niet op door geslapen terwijl het pijn begon te doen?

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 21:58

Intratuin heeft zo'n kussentje voor 14,95. Misschien elders ook wel te koop?

cariena1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 21:59

Boheme schreef:
Wij hebben het huismerk matras van beterbed, met pocketvering, heerlijk matras hebben hem nu net een jaar. Was 400 euro voor 160/200. Mijn man heeft diverse hernia operaties gehad, dus na een paar jaar moeten we weer een andere. Hebben auping gehad, mline enz. Masr om die elke 5 jaar te vervangen ging iets te ver. Dus nu voor het eerst een goedkopere en die bevalt meer dan prima.

2 matrassen van beter bed samen 700 e na week dikke kuil na 4.5 maand wachten krijg ik eindelijk nieuw matras met tegoedbon van 50 euro ik koop er nooit weer

cariena1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 22:46

cariena1 schreef:
Boheme schreef:
Wij hebben het huismerk matras van beterbed, met pocketvering, heerlijk matras hebben hem nu net een jaar. Was 400 euro voor 160/200. Mijn man heeft diverse hernia operaties gehad, dus na een paar jaar moeten we weer een andere. Hebben auping gehad, mline enz. Masr om die elke 5 jaar te vervangen ging iets te ver. Dus nu voor het eerst een goedkopere en die bevalt meer dan prima.

2 matrassen van beter bed samen 700 e na week dikke kuil na 4.5 maand wachten krijg ik eindelijk nieuw matras met tegoedbon van 50 euro ik koop er nooit weer

Afbeelding

Hevonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 22:50

Cayenne schreef:
Hevonen schreef:

Jeetje, dat is wel heel heftig! Maar hoe lang heb je er dan wel niet op door geslapen terwijl het pijn begon te doen?

Bijna een jaar, moltons erop proppen en tussen de veren in liggen. Ging meestal goed. Had geen geld voor een nieuwe matras en ging er niet van uit dat zo'n toch wel dure matras zo gauw kapot zou gaan.

Emj_23

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 22:57

Ik heb vorige jaar na jaren op Ikea matrassen te hebben geslapen bij Auping een bed en matrassen gekocht. Had ik eerder moeten doen! Rugpijn verdwenen. Ik ben ook een rare zijslaper en gebruik inderdaad een oud dun kussen tussen mijn knieën omdat ik anders laat krijg.
Maar was wel een rib uit mijn lijf, dat moet financieel maar uitkunnen.

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 23:04

zonnebloem18 schreef:
Wij hebben 1 van Matt Sleeps, die hebben we straks 2 jaar en ligt heerlijk.

+1

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 23:25

Ik heb afgelopen jaren verschillende matrassen gehad, uiteindelijk bleek mijn rug probleem niet op te lossen met een ander matras :+
Ik heb een Tempur original gehad, opzich fijn matras maar met kou echt hard (wordt binnen paar minuten wel beter uiteraard). En omdraaien in je slaap is lastig/vermoeiend waardoor ik lichtelijk wakker werd.
Ik heb een Emma matras gehad (deze is momenteel te koop, 90x200cm mag weg voor €100) welke opzich goed sliep, wel aan de harde kant maar prima matras.
Ik heb nu een Matt matras, super handig dat je zelf de hardheid in kan stellen, zo kan je nog eens wat wisselen en uitzoeken wat past. Ik vind deze nog iets fijner dan het Emma matras omdat hier mijn schouder net wat beter in weg zakt.

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 23:27

Dure premium matras van Beter Bed gehad. Daar zaten vrij vlot kuilen in.

Nu een Matt sleeps matras. Blij mee!

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 23:27

zonnebloem18 schreef:
Wij hebben 1 van Matt Sleeps, die hebben we straks 2 jaar en ligt heerlijk.

Jaaa ik ben ook fan van matt!!

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 01:04

Ben heel blij met mijn Tempur One.
We zijn bij Beterbed wezen proefliggen en toen was vrij snel duidelijk dat de "bouncy" matrassen (w.o. Emma) niets voor mij waren. En ik wil nooit weer zo'n pokkeverending zoals ik had van Ikea.

De Tempur ligt stevig en heeft een klein laagje van dat materiaal waar die hele dure Tempurs helemaal van gemaakt zijn.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 04:15

Earth schreef:

Zo slaap ik ook. Ik ben tevreden met de Emma.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 07:35

Emma vond ik knetterhard al met proefliggen in de winkel. Matt besteld toen. Maar ondanks de verschillende hardheden nooit de juiste voor mij gevonden.
Uiteindelijk https://www.healthfoam.com/matrassen/tr ... uim-matras gekocht. Wel duur, maar lig zo lekker.
Overigens lig ik ook vaak met 1 knie opgetrokken. Wel op m'n rug. En dan m'n benen in een 4. :D