Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyWishMax schreef:Heel bot gezegd gaan de artsen in het ziekenhuis die de wonden behandeld hebben ook niet over het cosmetische gedeelte van de littekens. Daarvoor moet je toch bij een ander zijn.
Maar blaren op dat litteken was echt niet goed. Huid op die plekken is extreem kwetsbaar en moet je dus tegen zonlicht of eigenlijk uv beschermen. En ja, dat kan ook door kleding heen soms
Onali schreef:Ik kan me het wondverloop heel anders herinneren nav je topic in juni.
Lekte bloed en wondvocht, ging toch zwemmen en duiken met open wonden. Ik weet niet of je nav de lekkende wonden überhaupt nog terug bent gegaan naar de arts. Is je namelijk wel geadviseerd.
Dan vind ik het niet vreemd dat het minder mooi geneest allemaal.
Er gaat veel tijd over eer dat een litteken minder zichtbaar wordt en dan ligt het ook aan meerdere factoren of het echt mooi word.
Massage en olie houden de huid soepel, maar echt weggaan zal het nooit.
Onali schreef:Nog nooit gehoord dat hielspoor en achillepeesontsteking bijwerkingen waren van AB.
Binnen 14 dagen ga jij echt geen verschil merken met littekencreme.
Daar gaat echt wel een tijdje overheen.
Kwa psycholoog, gewoon voor de verwerking van wat dingen.
Relaxed schreef:Met wonden zwemmen en in de zon is natuurlijk ook gewoon vragen om een mindere genezing, dat het nu nog steeds jeukt en steekt verbaast me dan ook niks, je huid heeft heel wat te verwerken en is daar nog mee bezig. Ik vraag me af of een littekencreme gaat helpen, wellicht iets omdat vocht inbrengen altijd scheelt.
Verder verbaas ik me ieder topic weer over je houding, het moet zo en niet anders.. Kan me je topic van destijds ook nog herinneren, vol verbazing gelezen hoe je niks wou behalve geld en klagen.
germie schreef:Dus hiermee 2 dagen later in het vliegtuig gestapt en lekker in de Rode zee gezwommen en gedoken (wat juist heel goed zou zijn volgens de artsen).
De borst en buik plaats ik hier geen foto's van, de borst was ook echt geen fijn gezicht. De borst kreeg in Egypte ondanks geen direct zonlicht op de huid wel blaren op het littekenweefsel.
Relaxed schreef:germie schreef:Dus hiermee 2 dagen later in het vliegtuig gestapt en lekker in de Rode zee gezwommen en gedoken (wat juist heel goed zou zijn volgens de artsen).
De borst en buik plaats ik hier geen foto's van, de borst was ook echt geen fijn gezicht. De borst kreeg in Egypte ondanks geen direct zonlicht op de huid wel blaren op het littekenweefsel.
Hier heb ik het over.. Die blaren kwamen er natuurlijk niet zomaar.
Relaxed schreef:Iedereen weet toch dat UV ook gewoon door een badpak heen gaat en je ook in de schaduw kunt verbranden